Den eneste forskel, er at jeg ikke længere får en fejlmeddelelse! Den glimter HELT vildt i grafikken med Google Earth, så det må være grafik relateret.
Håber på noget der kan gøre det virker.
På forhånd tak.
har du husket at slå grafiske efekter så som compiz fra?
Nej, jeg sad faktisk lige og snakkede med kæresten om den måske var den del der drillede?
Vi har begge enablet "skrivebordskubus" og "roter kubus", er det derfor vi har dette problem så?!
På forhånd tak.
EDIT:
Min stationære, hvor det virker upåklageligt uden denne specielle fiks, den har ellers også compiz installeret og aktiveret som de 2 andre maskiner, dog er de ikke sat helt ens op derinde, i Comiz settings manageren. Måske dér den ligger? Noget omkonfiguration af compiz vil måske afhjælpe problemet?
Jeg er ikke så meget inde i compiz, så jeg aner ikke hvad der evt. kan skabe disse konflikter med googleearth.
og jeg gentger... har maskinerne HEL ENS SPECS? er der samme grafikkort osv i alle maskinerne?
slå compiz helt fra og se om det stadig driller
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd
Webmaster og stifter af: Hvor du finder scripts til en hver situation
har du husket at slå grafiske efekter så som compiz fra?
Jeg gentager, NEJ det har de ikke, det har vi jo afklaret.
Ja, det kan godt være det er deri den ligger, for den maskine jeg sidder med er en stationær med et dedikeret GFX, og det er med en driver installeret fra nVidia, ikke standard driveren, så det må være deri den ligger, vil jeg da mene.
Begge maskiner det IKKE virker på er ikke identiske nej, men så vidt jeg ved samme chipsæt og GFX chip, men jeg er ikke 100% sikker.
Det er en MSI PR200 (Vega 1221) (MSI 1221) og en Lenovo thinkpad R400.
Slå compiz helt fra? Hvordan gøres det lige? Sidst jeg fjernede compiz helt, fuckede hele min maskine op.
Prøv helt enkelt at højreklikke på skrivebordet, vælge 'Skift baggrund' og på fanebladet 'visuelle effekter' at vælge 'ingen'.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
Spotten skrev:Slå compiz helt fra? Hvordan gøres det lige? Sidst jeg fjernede compiz helt, fuckede hele min maskine op.
Hejsa,
Nej, du skal ikke fjerne Compiz, bare slå effekterne fra. System | Indstillinger | Udseende - vælg fane Visuelle effekter og sæt radioknappen til ingen.
Du kan også installere Compiz Switch, som med et enkelt klik skifter effekter fra/til