Efter installation af Ubuntu 9.10 på min mininote MSI Wind U100 pulserer lysstyrken. Dette gjorde den også i ver. 9,04.
Nogle gange holder det op efter et stykke tid.
Hvordan afhjælpes problemet?
Pulserende lysstyrke
-
- Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland
Re: Pulserende lysstyrke
Hej Mikkel
Det er et kendt problem på MSI Wind-serien og de kloner der er lavet af den bl.a. MyBook M11.
Jeg har netop samme problem på min Mybook, dog kun i 9.10.
Der er endnu ingen konkret løsning, kun "work-arounds".
Du kan tilføje en lysstyrke-kontrol på et panel på skrivebordet, hvorfra du kan styre lysstyrken uden den bliver ved med at blinke.
Du kan også klikke på menuen "Programmer" (eller en hvilken som helst anden rullemenu) og mens den er åben, så kan du bruge tastatur-genvejene til lysstyrke.
Det er registreret som en bug, men ingen ved rigtig hvad der forårsager den, så der kan gå noget tid
Det er et kendt problem på MSI Wind-serien og de kloner der er lavet af den bl.a. MyBook M11.
Du kan tilføje en lysstyrke-kontrol på et panel på skrivebordet, hvorfra du kan styre lysstyrken uden den bliver ved med at blinke.
Du kan også klikke på menuen "Programmer" (eller en hvilken som helst anden rullemenu) og mens den er åben, så kan du bruge tastatur-genvejene til lysstyrke.
Det er registreret som en bug, men ingen ved rigtig hvad der forårsager den, så der kan gå noget tid
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD
"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD
"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
-
- IRC nickname: Mikkel
Re: Pulserende lysstyrke
andsen skrev:Hej Mikkel
Det var vel nok et hurtigt og kompetent svar. Tusind tak skal du have. Jeg var nemlig ved at være nervøs for om det kunne være computerhardwaren det kunne være galt med