forkert browser? LØST

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
icecold

forkert browser? LØST

Indlæg af icecold »

Hej jeg har været på facebook. og klikkede på et link jeg ville undersøge
der kom følgende besked frem:
Sorry but the browser you are using, Mozilla Version 1.9.1.3, is currently not supported by this product.
In order to access this product, you must use the latest version of Internet Explorer or Firefox. Thank You.

hvorfor gør den det når jeg bruger FF 3.5 ?
Senest rettet af icecold 25. okt 2009, 20:47, rettet i alt 1 gang.
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Re: forkert browser?

Indlæg af zob »

Når man fejlfinder den slags ville det jo være rart med et link, så andre kunne se om de fik samme fejl.

Men ok. Prøv at kikke under menuen hjælp->Om og se om det ikke lyder af lidt det samme. Jeg er overbevist om at den 1.9.13 engine vil være at finde der.

Måske kan User Agent Switcher være til hjælp:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/59
icecold

Indlæg af icecold »

zob skrev:Når man fejlfinder den slags ville det jo være rart med et link, så andre kunne se om de fik samme fejl.

ups http://www.mywebtattoo.com/ det gik vist for stærkt :-)

Men ok. Prøv at kikke under menuen hjælp->Om og se om det ikke lyder af lidt det samme. Jeg er overbevist om at den 1.9.13 engine vil være at finde der.

der står sådan:
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; da-DK; rv:1.9.1.3) Gecko/20091020 Ubuntu/9.10 (karmic) Firefox/3.5.3

Måske kan User Agent Switcher være til hjælp:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/59

den undersøger jeg lige om 10 min :-)
og tak for hjælpen

EDIT:
Jeg fandt ud af det med det plugin :-) og det viste sig at man skulle have windows for at kunne bruge det :-D
men det overraskede jo ikke nogen
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Indlæg af zob »

der står sådan:
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; da-DK; rv:1.9.1.3) Gecko/20091020 Ubuntu/9.10 (karmic) Firefox/3.5.3

Jeg ser at der står rv:1.9.1.3, så det svarer vel meget godt til den version du fik besked om at du havde.

Nå fuck den side. Sidder på min fars xp med chrome browser. Det virker heller ikke - den siger jeg er på en AppleMAC-Safari version 5.0. Og det er heller ikke fint nok til den.

Nå fik den til at køre i firefox 3.5 på xp. Det ligner ikke noget jeg ville klikke på. Det ser lidt inficerende ud (jeg har det svært med knapper der blinker og siger "it's free", hvorefter der nævnes noget om en toolbar og sådan), men ok...
icecold

Indlæg af icecold »

Jeg ser at der står rv:1.9.1.3, så det svarer vel meget godt til den version du fik besked om at du havde.

Nå fuck den side. Sidder på min fars xp med chrome browser. Det virker heller ikke - den siger jeg er på en AppleMAC-Safari version 5.0. Og det er heller ikke fint nok til den.

Nå fik den til at køre i firefox 3.5 på xp. Det ligner ikke noget jeg ville klikke på. Det ser lidt inficerende ud (jeg har det svært med knapper der blinker og siger "it's free", hvorefter der nævnes noget om en toolbar og sådan), men ok...

Det var så også min pointe :-) jeg får nervøse trækninger i ansigtet.
Heldigvis er familien godt opdraget: "spørg inden du trykker på noget du ikke ved hvad er" :-D
Det giver til tider nogle extra gåture - men det slår helt klart en ny installation :-D