Flash

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
tonnip

Flash

Indlæg af tonnip »

Efter at jeg har installeret Ubuntu 9.04 (før 8.04) har jeg fået problemer med netsider med Flash indhold. Jeg konstanterede det først på Deezer.com jeg jeg bruger en del. Jeg kan ikke logge ind på siden og siden er stort set tom (alt flash indhold er væk). Der står en fejlmeddelelse på siden at jeg skal opgradere til en nyerer udgave af Adobe Flashplayer, men hvis jeg følger linket og prøver at installere, siger Synaptic at jeg har en nyere udgave installeret og afbryder. På min netbook hvor jeg kører 9.04 Remix virker Flash (Deezer) fint.
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Flash

Indlæg af soundpartner »

tonnip skrev:Efter at jeg har installeret Ubuntu 9.04 (før 8.04) har jeg fået problemer med netsider med Flash indhold. Jeg konstanterede det først på Deezer.com jeg jeg bruger en del. Jeg kan ikke logge ind på siden og siden er stort set tom (alt flash indhold er væk). Der står en fejlmeddelelse på siden at jeg skal opgradere til en nyerer udgave af Adobe Flashplayer, men hvis jeg følger linket og prøver at installere, siger Synaptic at jeg har en nyere udgave installeret og afbryder. På min netbook hvor jeg kører 9.04 Remix virker Flash (Deezer) fint.

prøv at installere flashplugin-nonfree

Kode: Vælg alt

sudo aptitude install flashplugin-nonfree
eller ved linket her som starter pakkehåndteringen flashplugin-nonfree
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
tonnip

Re: Flash

Indlæg af tonnip »

flashplugin-nonfree er allerede installeret, så det er ikke det!