Lyd opsætning i ubuntu 9.10

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Ulrik85
Geografisk sted: Vanløse

Lyd opsætning i ubuntu 9.10

Indlæg af Ulrik85 »

Hej

Jeg har installeret Ubuntu 9.10 alpha 6, og noget som jeg lage mærke til var at lydopsætningen i gnome, er ændret en del.
Og det ser også ud til at det er en del nemmere få fx et usb lyd kort til at virke. Men er der nogle som ved om der reelt er en forskel? Så man på sigt ikke får problemer med lyd opsætningen, som jeg godt synes man kunne få i den gamle lydopsætningen.

Vh Ulrik.
Warhawk
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Lyd opsætning i ubuntu 9.10

Indlæg af Warhawk »

Hej, jeg ved det ikke med sikkerhed, men forestiller mig at 9.10 er bedre til at detekte enheder. Synes nu ikke at der har været de store problemer i 9.04.

Men som altid afhænger funktionen af ens hardware jo af drivere, og har man noget dårligt understøttet hardware, vil man fortsat opleve problemer.
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
Ulrik85
Geografisk sted: Vanløse

Re: Lyd opsætning i ubuntu 9.10

Indlæg af Ulrik85 »

Jeg syndes heller ikke jeg har haft problemer hvis jeg brugte mit onbord lydkort, men hvis jeg skulle bruge et usb lydkort har jeg haft problemer. Og skype syndes jeg heller har været så nemt, at få til at virke ordenligt.