Hejsa
Jeg leder efter et program som kan sætte stempler ind i pdf-filer, dvs. så man let kan putte ens underskrift mv. ind.
pdf editor, med "stamp" funktion.
-
- IRC nickname: peet_dk
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: pdf editor, med "stamp" funktion.
peet_dk skrev:Hejsa
Jeg leder efter et program som kan sætte stempler ind i pdf-filer, dvs. så man let kan putte ens underskrift mv. ind.
OpenOffice.org (OOo) har en udmærket pdf export.
Underskriften kan være noget som er skannet, eller et billede, som er klippet til med GIMP.
OOo håndterer også fint certifikater (public key kryptografi), men om det også gælder PDF eksport ved jeg ikke noget om.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: pdf editor, med "stamp" funktion.
Hejsa, det lyder som om du gerne vil kunne redigere i pdf-filer. Prøv med PDF Editor, som kan hentes gennem Synaptic. Ved ikke helt hvordan du vil indsætte tidsstempel, men det må du eksperimentere med.
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD