Hey,
Jeg har et lidt underligt problem med fjernskrivebordet. De to computere jeg kobler sammen kører begge 9.04, og kan fint forbinde og jeg kan se og styre musen. Her stopper herlighederne bare. Jeg kan starte programgenveje på pc jeg forbinder til, men det er som om at skrivebordet ikke bliver opdateret, dvs. jeg kan ikke se de programmer eller funktioner jeg har startet op på fjerncomputeren, før jeg logger af og starter ny session. Til at forbinde med har jeg prøvet Fjernskrivebordsviser og Terminalserver klient, med samme resultater. I opsætningen af den pc der forbindes til har jeg sat flueben i Tillad andre brugere at se dit skrivebord, samt Tillad andre brugere at kontrollere dit skrivebord.
Jeg har prøvet forskellige guides, men umiddelbart er der jo ikke de store ting man skal konfigurerer på hverken den ene eller den anden?! Så jeg er på bar bund.
Jeg ville sætte stor pris på hjælp, eller bekræftigelse på at det er en kendt fejl.
/Smeden
Fjernskrivebord
-
Re: Fjernskrivebord
Kigger med her. Har samme problemer. Men dog er den ene pc win xp. Der sker præcis det samme.