Problemet er jeg kan ikke finde en driver, som jeg kan installere i wine til mit grafikkort.
Det er et gforce8600gt og mit system kører på 64bit, tror lidt det er det som er hele problemet.
kan nogen hjælpe tak
Gforce 8600gt under wine problemer
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Gforce 8600gt under wine problemer
Ikke at jeg vil udgive mig for at være ekspert på Wine-området, men jeg tror ikke du skal installere nogen driver "i" wine. Dit grafikkort kører, så vidt min viden rækker, stadig som en del af linux OS, og bruger derfor den driver du allerede har installeret der.
Men få det gerne verificeret, jeg er som nævnt ikke ekspert.
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
zob skrev:Ikke at jeg vil udgive mig for at være ekspert på Wine-området, men jeg tror ikke du skal installere nogen driver "i" wine. Dit grafikkort kører, så vidt min viden rækker, stadig som en del af linux OS, og bruger derfor den driver du allerede har installeret der.
korrekt...
der KAN ikke installeres drivers i wine
-
Ok tak for den oplysning. Så må fejlen findes anden steds:)
-
- Geografisk sted: Nordjylland
kvab skrev:Problemet er jeg kan ikke finde en driver, som jeg kan installere i wine til mit grafikkort.
Det er et gforce8600gt og mit system kører på 64bit, tror lidt det er det som er hele problemet.
kan nogen hjælpe tak
Nu skriver du ikke, hvad problemet omhandler, andet end, at du ikke kan finde en driver til installation under Wine.
Jeg har selv et G-Force 8600GT 1024 MB DDR2 PCI-E og under Ubuntu 9.04 er der ingen problemer med det kort af nogen art. Heller ikke under Wine, når jeg afvikler mine gode gamle 3D-spil, Return to Castle Wolfenstein, Turok 2 Seeds of Evil, Doom2 m.fl. Driveren kører perfekt under Wine, så det vil gøre det meget lettere at hjælpe dig, hvis du præciserer hvad årsagen er til at du ønsker en driver installeret gennem Wine??
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500