Hej!
Jeg har et problem, når jeg ser film via min pc over på mit LCD TV så slukker min skærm, eller det gør den os selvom jeg ikke har mit tv tilsluttet faktisk.
Den gør det efter ca. 15mins, og jeg har slået alt fra inde under strømindstillinger.
Hvad kan det ellers være?
Mvh
Juri
Hvorfor slukker min skærm?
-
- IRC nickname: primestr
- Geografisk sted: Odense C
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: Hvorfor slukker min skærm?
primestr skrev:Hej!
Jeg har et problem, når jeg ser film via min pc over på mit LCD TV så slukker min skærm, eller det gør den os selvom jeg ikke har mit tv tilsluttet faktisk.
Den gør det efter ca. 15mins, og jeg har slået alt fra inde under strømindstillinger.
Hvad kan det ellers være?
Mvh
Juri
System >Indstillinger > Strømstyring > Strømstyringsindstillinger (både for vekselstrøm og på batteri)
og
System > Indstillinger > Pauseskærm (ingen hak ud for Aktivér pauseskærm, når computeren er i tomgang
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- IRC nickname: primestr
- Geografisk sted: Odense C
Re: Hvorfor slukker min skærm?
Hehe tak! Men fandt selv pauseskærmen igår, havde simpelthen bare over set den.. Nu virker det, eller igår der stoppede den brat i en film efter ca 45mins, sort skærm, det eneste der virkede var at hoppe i standby også starte op igen, så kom billedet igen.. hmm underligt. :/
Skriver lige herinde hvis det gentager sig, skal til at se en film her om lidt.
Ha' en god aften allesammen!
Skriver lige herinde hvis det gentager sig, skal til at se en film her om lidt.
Ha' en god aften allesammen!