Ohøj forum,
Jeg er kommet til at slette det panel der viste åbne vinduer, og har svært ved at genoprette det. Jeg har prøvet at oprette et nyt panel, højreklikke, og tilføje alt hvad der bare lugter lidt af vinduer, etc. Men ingen af dem udfører det jeg har brug for - et panel med et ikon og navn på det åbne vindue, prøcis som det ses i Windows. Det tætteste jeg kommer er et ikon man kan trykke på og så viser det i en dropdown/up de aktive vinduer. Men jeg vil have dem permanent illustreret på tværs af hele linien.
Har I nogle forslag?
Takker, M
Vinduesliste - panel LØST
-
- Geografisk sted: København
Vinduesliste - panel LØST
Senest rettet af hiver 2. sep 2009, 15:18, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland
Re: Vinduesliste - panel
Du skriver faktisk selv svaret i emnet Det du skal tilføje er netop "vinduesliste". Du skal naturligvis sørge for at den sidder i venstre side af panelet.
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD
"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD
"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
-
- Geografisk sted: København
Re: Vinduesliste - panel
Andsen, du har ret!
Jeg ved ikke lige hvorfor jeg ikke kunne få det til at funke før, men nu virker det alså, HERLIGT!
Takker, Mads
Jeg ved ikke lige hvorfor jeg ikke kunne få det til at funke før, men nu virker det alså, HERLIGT!
Takker, Mads