Resize Billeder

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
zerben

Resize Billeder

Indlæg af zerben »

Hej.Jeg har fulgt denne guide og prøvet at køre den flere gange.Normalt kommer der en mappe der hedder batch640x480.Den glimrer ved sit fravær men hvad er der galt?

viewtopic.php?t=301

Ps Jeg kører 64 bit men den har virket før.Jeg har lige geninstalleret og der startede problemerne. Jeg har også prøvet med denne komando sudo apt get install nautilus-image-converter men her er hvad den siger

http://imageshack.dk//viewimage.php?fil ... G91135.png
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Resize Billeder

Indlæg af Christian.Arvai »

Hej

Jeg bruger også den guide og nogle scripts som er lavet efter den, men det virker nu fint her.

Prøv at lave et nyt script, kald det noget andet (feks. resize640x480) og forsøg at gøre det kørbart som beskrevet i guiden.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Vinder
IRC nickname: Vinder
Geografisk sted: Malmø

Indlæg af Vinder »

Mangler der ikke en bindestreg i kommandoen? Altså "apt-get" og ikke "apt get". Alternativt brug "aptitude".
Ubuntu 20.04 på Intel NUC
Ubuntu 20.04 på Lenovo Thinkpad S440
zerben

Indlæg af zerben »

Hej.Du passer godt til dit navn "Vinder".Det burde jeg selv have opdaget men mange tak.Man skal nok lige have rettet det i guiden,for jeg er nok ikke den eneste der ikke lige opdager det.Tak for hjælpen.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

Det var ret godt spottet :D , det er der fejlen er men det havde jeg slet ikke set eller tænkt på.

Jeg har for første gang nogensinde, taget mig den frihed at redigere i andres guides (apt get -> apt-get), jeg skal nok kontakte Ormen og fortælle om ændringen i guiden.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing