Shiretoko på Dansk ? løst

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
henry

Re: Shiretoko på Dansk ?

Indlæg af henry »

hej stra!

Ja, man er lidt sur over mig selv ikke at kunne finde ud af det. Ja, jeg håber med tiden at det lykkes. Ja, jeg har været i windows i ca. 9 år, og jeg synes at de holdninger, der ligger bag ubundu, tiltaler mig. Men den der firefox, kan jeg ikke rigtig få til at fungere efter mit. hoved. Men tak for din store tålmodighed.

hilsen Henry
henry

Indlæg af henry »

Hej Stra! - endnu engang

Jeg fik i dag nogle opdateringer i ophåndsdatering, bl.a til firefox 3.5. Efter at jeg havde installeret gik jeg ned ned i Shiretoko og prøvede igen det danske sprog. Nu var der pludselig ingen problemer. Så du har ret, at der manglede nogle opdateringer for at få sprogpakken ind. Så nu er mit problem kun at få den fra shiretoko til firefox.
hilsen Henry
Casper Hansen

Indlæg af Casper Hansen »

henry skrev:Hej Stra! - endnu engang

Jeg fik i dag nogle opdateringer i ophåndsdatering, bl.a til firefox 3.5. Efter at jeg havde installeret gik jeg ned ned i Shiretoko og prøvede igen det danske sprog. Nu var der pludselig ingen problemer. Så du har ret, at der manglede nogle opdateringer for at få sprogpakken ind. Så nu er mit problem kun at få den fra shiretoko til firefox.
hilsen Henry

Har du skrevet en PB til ham?
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
Stra
Geografisk sted: Ikast-Herning

Indlæg af Stra »

henry skrev:Hej Stra! - endnu engang

hilsen Henry
Først kopierer du dette billede ned på skrivebordet Billede

Næste trin er at åbne terminal og skrive/kopiere

Kode: Vælg alt

cd ~/Skrivebord
sudo mv firefox-3.5.png /usr/share/pixmaps
Dette gør at du flytter firefox billedet ind i stedet for Shiretoko billedet.

Derefter Højreklikkes på programmer/rediger menuer/internet/shiretoko/egenskaber

Her ændrer du navnet til "Firefox" eller lign.

stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10