Opdatering af FireFox (LØST)

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Casper Hansen

Re: Opdatering af FireFox

Indlæg af Casper Hansen »

Frederik skrev:Tak igen!

Der er jo så bare det lille irriterende problem at den Firefox 3.5 der ligger i Synaptic, faktisk kun er en beta udgave! Lidt pinligt at Windows brugere har så let adgang til en færdig Firefox 3.5, mens man skal gå af den kringlede vej for at installere den i Ubuntu. Så nu installerer jeg altså direkte... kan godt være at der ikke er den store forskel på den sidste beta og den endelige udgave, men ikke desto mindre er jeg mere til "Firefox" end til "Shiretoko" :roll:

1. Før den færdige udgave kan komme i repo'erne skal den lige igennem dem der styrer det.
2. Shiretoko er præcis det samme som Firefox.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
Frederik
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Frederik »

Det første er jeg godt klar over - det er jo for så vidt også rimeligt nok.

Jeg ved skam også godt at Shiretoko bare er et kodenavn for Firefox, men i forhold til den færdige 3.5 jeg sidder med nu, var der alligevel et par små forskelle. Blandt andet virkede søgebaren ikke mere, og jeg kunne altså ikke finde Private Browsing under Funktioner. Så hvis man vil have mest glæde af opdatering, vil jeg nok personligt anbefale en manuel installation...
Stra
Geografisk sted: Ikast-Herning

Indlæg af Stra »

Der er jo så bare det lille irriterende problem at den Firefox 3.5 der ligger i Synaptic, faktisk kun er en beta udgave! Lidt pinligt at Windows brugere har så let adgang til en færdig Firefox 3.5, mens man skal gå af den kringlede vej for at installere den i Ubuntu. Så nu installerer jeg altså direkte... kan godt være at der ikke er den store forskel på den sidste beta og den endelige udgave, men ikke desto mindre er jeg mere til "Firefox" end til "Shiretoko" :roll:
Ikke fra min synaptic

Billede

stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Casper Hansen

Indlæg af Casper Hansen »

Så GNU/Linux brugere skal vente en ekstra dag alt efter distribution. Det er til at leve med.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
Frederik
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Frederik »

Stra skrev:

Ikke fra min synaptic

Billede

stra

Hmm, sært. Jeg mener min var beta 4 eller noget i den retning, men måske husker jeg forkert. Nu hvor jeg sidder med den endelige 3.5, kan jeg i hvert fald godt se at der var visse forskelle, men nok om det! Så længe folk er opmærksomme på det før de skynder sig at åbne Synaptic :)
Stra
Geografisk sted: Ikast-Herning

Indlæg af Stra »

Det kan hænge sammen med om man i system/administration/softwarekilder/opdateringer har vinget af for "Pre-released updates" om man den seneste version.

Kan også gøres via synaptic

stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10