ikoner i lxde løst
-
ikoner i lxde løst
har lige instaleret den nye firefox 3,5 og har fået lagt et ikon på aplication launchbar i panelet på mit lxde skrivebord. ikonet er imidlertid et lidt kedeligt "vindue" imodsætning til den gamle firefox's blå jordklode. kan ikke finde ud af hvordan man ændrer disse ikoner nede i panelet?
Senest rettet af Gnimm Elf 7. sep 2009, 17:18, rettet i alt 1 gang.
Mvh Gnimm Elf
-
Re: ikoner i lxde
Gnimm Elf skrev:har lige instaleret den nye firefox 3,5 og har fået lagt et ikon på aplication launchbar i panelet på mit lxde skrivebord. ikonet er imidlertid et lidt kedeligt "vindue" imodsætning til den gamle firefox's blå jordklode. kan ikke finde ud af hvordan man ændrer disse ikoner nede i panelet?
Enten add firefox igen. Eller har du slettet det gamle Firefox?
Når en tråd er løst så marker den løst
-
nej har ikke slettet den gamle endnu. en anbefalede at vente. det ændrer ikke på noget at tilføje den igen?
i gnome kan man gå ind og ændre ikonerne til aplikationerne direkte. kan man ikke det i lxde?
i gnome kan man gå ind og ændre ikonerne til aplikationerne direkte. kan man ikke det i lxde?
Mvh Gnimm Elf
-
Gnimm Elf skrev:nej har ikke slettet den gamle endnu. en anbefalede at vente. det ændrer ikke på noget at tilføje den igen?
Hm kan ikke huske det, men prøv at slette "vindue ikonet" og så tilføj Firefox til app tray.
-
måtte ind i hovedmenuen og ændre. fejlen opstod måske fordi de to firefox udgivelser forsøgte at dele det samme ikon?
nu virker det ihvertfald.
Mvh Gnimm Elf
-
Gnimm Elf skrev:måtte ind i hovedmenuen og ændre. fejlen opstod måske fordi de to firefox udgivelser forsøgte at dele det samme ikon?
Ja derfor jeg sagde, at du skulle slette det og tilføje igen.