Bittorrent programmer kvæler den trådløse forbindelse (LØST)

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
Rattus Norvegicus
Geografisk sted: Albertslund

Bittorrent programmer kvæler den trådløse forbindelse (LØST)

Indlæg af Rattus Norvegicus »

I Ubuntu 8.10 brugte jeg Transmission BitTorrent til at hente filer med og det fungerede upåklageligt, men nu i 9.04 har jeg store problemer med at jeg efter et kort stykke tid ikke kan komme på nettet med hverken FireFox, Thunderbird eller messenger programmerne, når Transmission kører.

Den eneste måde at genetablere forbindelsen på er at logge af nettet (iøvrigt trådløst) og logge på igen hvor jeg kan bruge de andre programmer i et kort stykke tid før den er gal igen, eller ved at lukke Transmission eller pause samtlige filhentninger.

Min kærestes trådløse forbindelse til routeren er dog upåvirket, så det kan ikke være routeren den er gal med.

Jeg har også prøvet med programmet Deluge i stedet for Transmission, og det var samme problem der :(

Håber virkeligt der findes en løsning, for ellers må jeg "nøjes" med at installere 8.10 på den stationære når jeg får ny harddisk dertil...
Senest rettet af Rattus Norvegicus 22. nov 2009, 12:20, rettet i alt 1 gang.
Hilsen Kenny
Rattus Norvegicus
Geografisk sted: Albertslund

Re: Bittorrent programmer kvæler den trådløse forbindelse

Indlæg af Rattus Norvegicus »

Problemet ser ud til at have løst sig selv i løbet af natten, ved et tilfælde :shock:

Jeg havde ved et uheld fået trukket strømmen fra routeren da vi gik i seng, og siden det her i formiddags blev opdaget og strømmen sat til igen har der ingen problemer været med forbindelsen mellem min bærbare og routeren mens Deluge har kørt :)
Hilsen Kenny