laoshi skrev:det er så lige at man ikke alti lige kan se hvem der er erfarende
her vil jeg godt sige god for supporterne her på forum. Hvis du følger anvisningerne fra de brugere som yder mest support (det vil du hurtigt se hvem er) så risikerer du ikke noget unødigt. Det er ansvarlige personer som kun er ude på at hjælpe hvor det er muligt.
Og under alle omstændigheder så holder redaktørerne og administratorerne (og mange andre) et øje med hvad der gives af gode råd.
Men da vi jo ikke sidder lige ved siden af dig, så kan vi jo ikke nå at bremse dig, hvis du selv er ved at gøre noget som du ikke burde have gjort. Så derfor er det fint hvis du ved lejlighed kan gribe fat i din ven for at han kan hjælpe dig videre.
Men ellers - prøv nogle af de gode råd, og skriv igen hvis du møder problemer eller fejlmeldinger, så skal det såmænd nok lykkes efterhånden.
Måske kan det tage lidt tid lige nu - nu går vi jo ind i ferietiden, så det er ikke altid der lige er nogen logget på forum til at tage sig af hjælpen.
Som du selv siger man skal lige se and engang. Jeg lytter til folk og ser lige hvordan det lyder og om jeg har sæt ting fra dem ander steder. du er en af dem jeg kunne genkende. så det fint.
Det klart i ikke kan tage ansvar vis jeg selv laver nået lort.
Jeg tænker og spøger heler for meget inden jeg fortager nået forkært.
Ind til nu har intet jeg har fået af vide virkede. Jeg har så tænk der nok er en fej i mit system og skal geninstaller, men jeg ved snart intet for min ven siger stop du skal ikke geninstallationer han tror ikke på det han siger jeg intet skal foretager mig før han har tjekket det helle igennem så det jeg må gøre. kan heler ikke geninstallere uden ham for han er den eneste der ved hvordan den er installeret nu.
Jeg Tænker nu også har folk se jeg gøre 9,04 64 pit?
takker for råd og hjælp.
Jeg må vende og se. som du selv siger der er ferie og man må vendte til folk har tid og det gør jeg.