Soeger hjaelp vedr. afinstallation af Ubuntu

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
Taendtpaaubuntu

Soeger hjaelp vedr. afinstallation af Ubuntu

Indlæg af Taendtpaaubuntu »

Hej alle sammen.
Jeg er i ojeblikket ved at afprove Ubuntu!(Derfor de manglende oer og aeer). Jeg er forelobig positivt overrasket og onsker nu at installere dette styresystem. Jeg har en Hpdv6500 og har haft samme sporgsmal som denne makker viewtopic.php?f=2&t=7186. Jeg vil afinstallere min nuvarende Vista partition men beholde recovery partitionen - mit problem er vha. de gode svar blevet p[ den linkede trad. Men som den tryghedsnarkoman jeg er, kunne jeg godt taenke mig at vide, hvordan jeg afinstallere ubuntu i tilfalde af, at jeg skulle blive trat af det?

Et andet sporgsmal (der gar ind under en anden kategori) er derudover_Hvad er forskellen mellem ubuntu og Opensuse?

Jeg haaber i forstar mine sporgsmal, men jeg har i ojeblikket mange problemer med at finde tegnene pa min computer.

mange tak pa forhand
Stra
Geografisk sted: Ikast-Herning

Re: Soeger hjaelp vedr. afinstallation af Ubuntu

Indlæg af Stra »

Taendtpaaubuntu skrev:Hej alle sammen.
Jeg er i ojeblikket ved at afprove Ubuntu!(Derfor de manglende oer og aeer). Jeg er forelobig positivt overrasket og onsker nu at installere dette styresystem. Jeg har en Hpdv6500 og har haft samme sporgsmal som denne makker viewtopic.php?f=2&t=7186. Jeg vil afinstallere min nuvarende Vista partition men beholde recovery partitionen - mit problem er vha. de gode svar blevet p[ den linkede trad. Men som den tryghedsnarkoman jeg er, kunne jeg godt taenke mig at vide, hvordan jeg afinstallere ubuntu i tilfalde af, at jeg skulle blive trat af det?
Meget enkelt du geninstallerer et andet styresystem oven i ubuntu. Når man ligger et nyt system ind formaterer den disken og det underliggende forsvinder.
Et andet sporgsmal (der gar ind under en anden kategori) er derudover_Hvad er forskellen mellem ubuntu og Opensuse?
Bl.a. brugerfladen hvor Ubuntu bruger Gnome og Opensuse KDE. Og Ubuntus pakke system er bygget på Derbian og det er Opensuse ikke.

Jeg haaber i forstar mine sporgsmal, men jeg har i ojeblikket mange problemer med at finde tegnene pa min computer.

mange tak pa forhand
Prøv at skifte layout under system/indstillinger/tastatur

stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10