Jeg har lige installeret Kubuntu på en USB nøgle.
Hvordan opdateres Kubuntu egentlig?
Der er jo lidt forskel på den og så ubuntu.
Hilsen James
Opdatere Kubuntu - hvordan? løst
-
Opdatere Kubuntu - hvordan? løst
Senest rettet af James 15. jan 2010, 19:31, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Opdatere Kubuntu - hvordan?
Hejsa og velkommen i forum
Ja, der er visse forskelle. Som standard tjekker Kubuntu selv for opdateringer og viser dette såfremt der er nogle med et ikon i panelet. Du kan selvfølgelig også manuelt tjekke og styre opdateringer således: Programstart | Programmer | System | Software Management - her skal du vælge Software Updates. De aktuelle opdateringer vises så i indholdsruden til højre. Den hurtige måde er Programstart - skrive soft i søgefeltet og bare vælge Software Management.
Endelig kan du jo også bruge terminalen og fyre denne kode af:
Ja, der er visse forskelle. Som standard tjekker Kubuntu selv for opdateringer og viser dette såfremt der er nogle med et ikon i panelet. Du kan selvfølgelig også manuelt tjekke og styre opdateringer således: Programstart | Programmer | System | Software Management - her skal du vælge Software Updates. De aktuelle opdateringer vises så i indholdsruden til højre. Den hurtige måde er Programstart - skrive soft i søgefeltet og bare vælge Software Management.
Endelig kan du jo også bruge terminalen og fyre denne kode af:
Kode: Vælg alt
sudo aptitude update && sudo aptitude safe-upgrade
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
-
Re: Opdatere Kubuntu - hvordan?
Tak skal du have Warhawk.
Det prøver jeg.
James
Det prøver jeg.
James