OK..... Sorry jeg lige smuttede, min dame fik overbelastet min strømtavle, så strømmen smuttede også på min pc
Her kommer et lynkursus i at redigere egne indlæg, nede i højre hjørne af det indlæg du har skrevet og sendt herind, er der en mulighed der hedder "Rediger", tryk på den og så kommer du ind i dit indlæg, du kan så fjerne/tilføje det du ønsker og derefter vælge "Udfør" for at sende redigeringen herind.
Og som soundpartner også siger, så prøv at undgå alle de citater, det forvirre mere en det gavner for en evt løsning.
Skype og Playstation3
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Skype og Playstation3
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: hmln-dk
Her kommer resultatet fra 3 "kommandoer" i Terminal:
hmln@ubuntu:~$ cat /etc/apt/sources.list.d/medibuntu.list
## Please report any bug on https://bugs.launchpad.net/medibuntu/
deb http://packages.medibuntu.org/ jaunty free non-free #Medibuntu - Ubuntu 9.04 "jaunty jackalope"
hmln@ubuntu:~$ aptitude search medibuntu
p app-install-data-medibuntu - Medibuntu applications (data files)
p apport-hooks-medibuntu - Apport hooks for Medibuntu
i medibuntu-keyring - GnuPG key of the Medibuntu reposito
hmln@ubuntu:~$ aptitude search skype
hmln@ubuntu:~$
hmln@ubuntu:~$ cat /etc/apt/sources.list.d/medibuntu.list
## Please report any bug on https://bugs.launchpad.net/medibuntu/
deb http://packages.medibuntu.org/ jaunty free non-free #Medibuntu - Ubuntu 9.04 "jaunty jackalope"
hmln@ubuntu:~$ aptitude search medibuntu
i medibuntu-keyring - GnuPG key of the Medibuntu reposito
hmln@ubuntu:~$ aptitude search skype
hmln@ubuntu:~$
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Her kan du lige se hvordan det burde se ud:
Det ser ud til at medibuntu er installeret, men jeg forstår ikke hvorfor du så ikke kan hente pakken "skype", prøv derefter at gå ind i system>administration>synaptic pakkehåndtering, søg (brug søg og IKKE hurtigsøgning) efter "skype" og se om du kan installere skype derfra.
c@c-desktop:~$ aptitude search medibuntu
i medibuntu-keyring - GnuPG key of the Medibuntu repository
c@c-desktop:~$ aptitude search skype
i skype - A VoIP software - Medibuntu package
i A skype-common - A VoIP software - common files - Medibuntu
p skype-static - A VoIP software - static variant - Medibun
p skype-static-oss - A VoIP software - static-oss variant - Med
c@c-desktop:~$
Det ser ud til at medibuntu er installeret, men jeg forstår ikke hvorfor du så ikke kan hente pakken "skype", prøv derefter at gå ind i system>administration>synaptic pakkehåndtering, søg (brug søg og IKKE hurtigsøgning) efter "skype" og se om du kan installere skype derfra.
Med venlig hilsen Christian
-
- IRC nickname: hmln-dk
Jeg kan p.g.a. mit fjernsyn ikke komme ned i bunden af skærmen - hvor jeg formoder søgefunktionen i er - så jeg er bange for at projektet må afvente at jeg kommer forbi en fladskærm med en højere opløsning end mit gl. tv -
Jeg vender tilbage - men må nok droppe projektet for i aften.
Tak for stor tålmodig indtil nu! Jeg er sikker på at det skal lykkes - er om ikke andet ikke bleg for endnu en reinstallation på PS3'eren. Det kunne være sjovt hvis det kunne virke.
Hilsen fra hmln
Jeg vender tilbage - men må nok droppe projektet for i aften.
Tak for stor tålmodig indtil nu! Jeg er sikker på at det skal lykkes - er om ikke andet ikke bleg for endnu en reinstallation på PS3'eren. Det kunne være sjovt hvis det kunne virke.
Hilsen fra hmln