Hej,
Har her til morgen fået fejl på Firefox, skype og pidgen.
Firefox : Jeg har en side jeg bruger jævnligt som ikke vil åbne. Når jeg kommer til login og klikker vidrer sker der ikke merer. Siden fungerer fint med Epiphany browser. Det har virket fint indtil i går.
Skype : Når jeg trykker på en kontakt i skype, så lukker skype ned. Det virkede fint i går !
Pidgen : Vil heller ikke køre, den plejer også at køre fint !
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal fejlsøge efter ? og hvordan !
Er der nogle der har nogle bud på hvad der er gået galt.
Jeg bruger Ubuntu 9.04.
Hilsen Kjeld
Fejl med firefox,skype og Pidgen
-
- Geografisk sted: NordJylland, Gandrup
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Fejl med firefox,skype og Pidgen
Hej
Prøv med denne guide viewtopic.php?f=11&t=5879 og denne kommando:
Hvis der kommer en fejlmelding, så send hele meldingen herind.
Prøv med denne guide viewtopic.php?f=11&t=5879 og denne kommando:
Kode: Vælg alt
sudo dpkg --configure -a && sudo apt-get check -y && sudo apt-get autoremove -y --force-yes && sudo apt-get clean -y --force-yes && sudo rm -rf $HOME/.local/share/Trash/files && sudo rm -rf ~/.evolution/mail/local/folders.db && sudo find ~/.thumbnails -type f -exec rm {} \; && sudo rm -rf /var/log/*.gz && sudo updatedb && sudo apt-get update -y && sudo apt-get upgrade -y --force-yes
Hvis der kommer en fejlmelding, så send hele meldingen herind.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Geografisk sted: NordJylland, Gandrup
Hej Christian,
Har kørt dit script, alt virker perfekt igen
Takker og bukker.
Så må jeg heller gemme det script, det er da rart at have ved hånden vis det driller igen.
Forsat god dag.
Hilsen Kjeld
Har kørt dit script, alt virker perfekt igen
Takker og bukker.
Så må jeg heller gemme det script, det er da rart at have ved hånden vis det driller igen.
Forsat god dag.
Hilsen Kjeld
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Perfekt
Hvis det er noget du fast vil bruge fremover, så er det klart scriptet og ikke kommandoen som er nemmest.
Hvis det er noget du fast vil bruge fremover, så er det klart scriptet og ikke kommandoen som er nemmest.
Med venlig hilsen Christian