brasero konfigu

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
kok
IRC nickname: kok
Geografisk sted: svenstrup j

brasero konfigu

Indlæg af kok »

hej-jeg har forsøgt at brænde lidt mp 3 til mit gamle stereoanlæg-men det lykkedes ikke rigtigt.... skal brasero konfigureres ??kan ikke rigtig finde en guide nogle steder ...brasero vil gerne brænde alle 20 numre som een fil og kan man ændre output formatet, indsætte pause mellem numrene ??? det ser ellers ud til at brasero er lige ud af landevejen ,så der er nok noget jeg ikke ved ???
Warhawk
Geografisk sted: Esbjerg

Re: brasero konfigu

Indlæg af Warhawk »

Hejsa,

Nej, Brasero er bare lige ud af landevejen. Men personlig er jeg ikke særlig vild med Brasero, så jeg bruger i stedet GnomeBaker, som jeg vil anbefale dig at prøve. Programmet kan installeres fra Synaptic.

Her er det nemt at lave en audio-CD. Desuden kan man indstille flere ting.
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
kok
IRC nickname: kok
Geografisk sted: svenstrup j

Re: brasero konfigu

Indlæg af kok »

he he ...nu har jeg prøvet gnomebaker, men det opfører sig også lidt underligt--- bedst som jeg er ved at vælge mp3 filer til brænding bliver skærmen nedtonet og så må programmet lukkes og jeg starter forfra. det er som regl ved indlæsning af fil nr 4 eller 5 at det opstår.. kan det tænkes at jeg mangler at installere nogle afhængighedder ???