Jeg er ved en fejl kommet til at fjerne to af de ikoner, som sidder i menu-panelet i toppen af skærme i højre side. Det drejer sig om ikonet, som viser tilgængelige trådløse netværk og ikonet, der viser batteristatus på min bærbare. Jeg fjernede dem ved at højreklikke på dem og ved en fej atl vælge 'fjern fra panel' (sådan går det, når man skal rode for meget!)
Jeg er opmærksom på, at jeg kan højreklikke og vælge 'tilføj til panel', men ingen af ikonerne ser ud til at være i den list, der kommer frem, ligesom jeg ikke kan finde programmerne i system-menuen.
Er der nogen, der kan hjælpe? Måske kan man gendanne default-instillingerne for panelet?
Ikoner tilbage i panel
-
Re: Ikoner tilbage i panel
He...he... Jeg har faktisk selv fundet løsningen nu. Sagen er, at det var statusfeltet (eller 'Notification Area applet'), som jeg havde fjernet. Den findes faktisk i listen, som kommer frem, når man vælger 'tilføj til panel'. Men man skal selvfølgelig vide, at det er præcis denne applet, man har fjernet!
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Ikoner tilbage i panel
Ellers også lærer man en masse nye muligheder, når man tager hele listen og tjekker den igennem
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing