hejsa der..
er blevet ret forelsket i ideen med med cuben. Men, ihvertfald på min maskine, er den eneste forskel på de forskellige skriveborde, at alle vinduerne er blevet minimeret, og stadig ligger nede i bjælken. kan man ikke få den til at have 4 individuelle og uafhængige skriveborde? det ville gøre cuben 900 gange mere brugbar!
Compiz cube og desktops
-
- Geografisk sted: Køge
Re: Compiz cube og desktops
De 4 skriveborde skulle være forholdsvis individuelle, da du kan have forskellige programmet åbne på hver sit skrivebord.
Du kan prøve at flytte et program ved at hive det til den ene side.
Ellers er det sådan der hvor du åbner et program på det skrivebord holder programmet sig til.
Du kan prøve at flytte et program ved at hive det til den ene side.
Ellers er det sådan der hvor du åbner et program på det skrivebord holder programmet sig til.
Med venlig hilsen
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
Thomas Johansen
-
hvis jeg åbner et program på skrivebord 1, og drejer over til skrivebord 2,3 eller 4, vil programmet stadig være på et af disse skriveborde, bare minimeret så de ligger i bjælken. det er det jeg gerne ville komme udenom!..
-
- Geografisk sted: Køge
de vil altid være der i minimeret tilstand men du kan åbne et nyt program på skrivebord to som ikke vil vises på skrivebord et.
Tror hensigten er at man skal kunne få fat i alle programmer ved at man altid kan se dem i minimeret tilstand.
Tror hensigten er at man skal kunne få fat i alle programmer ved at man altid kan se dem i minimeret tilstand.
Med venlig hilsen
Thomas Johansen
Thomas Johansen
-
ja det kan du selvfølgelig have ret i : )...
-
lige en ting til...
synes min cube er meget langt væk... kan man ikke zoome lidt? jeg kan ikke finde et sted man skulle kunne zoome!
synes min cube er meget langt væk... kan man ikke zoome lidt? jeg kan ikke finde et sted man skulle kunne zoome!
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Klyp skrev:lige en ting til...
viewtopic.php?f=11&t=4393 4.3: Rotér Kubus
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
jeg siger mange takker : )
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Det var så lidt, prøv at læs hele guiden igennem, der er mange spændene muligheder i compiz.
Med venlig hilsen Christian