Ventrillo?
-
Ventrillo?
hej jeg kunne godt tænke mig at få ventrillo til min ubuntu eee, men kan ikke finde et sted at hente det fra
Venlig hilsen
Andreas
Andreas
-
Re: Ventrillo?
http://www.ventrilo.com/index.php hvis det er det her program du gerne vil have til linux så ser det ikke ud som om det findes i en linux version.
der står meget klart i deres FAQ at de vil ikke have at folk stiller downloads til rådighed af dette produkt så det kan kun downloadeds herfra. der kan findes links til denne side andre steder fra helt lovligt men ikke downloads hvilket så nok forklare at du ikke har kunnet finde noget .
der står meget klart i deres FAQ at de vil ikke have at folk stiller downloads til rådighed af dette produkt så det kan kun downloadeds herfra. der kan findes links til denne side andre steder fra helt lovligt men ikke downloads hvilket så nok forklare at du ikke har kunnet finde noget .
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl
Kode: Vælg alt
#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}