Værktøjslinier løst
-
- IRC nickname: Peter
Værktøjslinier løst
I den seneste version af Ubuntu er der automatisk 2 fra opstarten. Den øverste indeholder programmer, system osv. Den nederste kun papirkurv og skrivebord 1 & 2. Da det er på en eee. 10" skærm, synes jeg det er lidt vel meget plads de to linjer optager. Jeg ved at jeg kan skjule dem med autohide, men kan f.eks. den nederste ikke undværes. Jeg synes nemlig der er træls, når linjen dukker op på ubelejlige tidspunkter.
Senest rettet af Peter Christensen 24. okt 2009, 13:13, rettet i alt 1 gang.
Venlig hilsen
Peter
Peter
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Værktøjslinier
Jo .... Du kan jo først lige flytte de ikoner i det nederste panal som du evt. vil beholde:
højreklik på ikonet, vælg "Flyt" og træk det op i det øverste panel.
når du så har flyttet ikonerne, højreklikker du du på det nederste panel og vælger "fjern dette panel"
højreklik på ikonet, vælg "Flyt" og træk det op i det øverste panel.
når du så har flyttet ikonerne, højreklikker du du på det nederste panel og vælger "fjern dette panel"
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Forfatter
- IRC nickname: LinuxMor
- Geografisk sted: Hadsten
Re: Værktøjslinier
Hej Peter
Jeg har en AAO og jeg syntes også den fyldte for meget, så jeg fjernede den bare Højre-klik på den og tryk på >FJERN PANEL<, så er den væk
Hvis du gerne vil have den igen højre-klikker du på det øverste panel og derefter på >NYT PANEL<
Jeg har en AAO og jeg syntes også den fyldte for meget, så jeg fjernede den bare Højre-klik på den og tryk på >FJERN PANEL<, så er den væk
Hvis du gerne vil have den igen højre-klikker du på det øverste panel og derefter på >NYT PANEL<
Vh. Jannie