peter@peter:~$ lsb_release -a && uname -a No LSB modules are available. Distributor ID: Ubuntu Description: Ubuntu 8.04.2 Release: 8.04 Codename: hardy Linux peter 2.6.24-21-eeepc #1 SMP Thu Aug 7 22:18:05 MDT 2008 i686 GNU/Linux peter@peter:~$
Tjaaa hvis din pc kan trække 9.04 vil jeg klart anbefale dig at installere det, men hvad er specs. på din pc ? (cpu - ram - grafikkort osv. ), så kan vi hurtigt fortælle om det er en mulighed.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
christian.arvai skrev:Tjaaa hvis din pc kan trække 9.04 vil jeg klart anbefale dig at installere det, men hvad er specs. på din pc ? (cpu - ram - grafikkort osv. ), så kan vi hurtigt fortælle om det er en mulighed.
Det er en ASUS eee pc-series kender ikke spec men du ved måske hvor jeg kan finde dem
Peter Christensen skrev:Kan jeg downloade den til en usb-key og boote den derfra? Og hvilket link kan jeg bruge?
Inden jeg får rodet mig ind i noget som jeg ikke selv har afprøvet, er det nok bedst at jeg enten finder en guide eller en som kan hjælpe dig videre med det.
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Peter Christensen skrev:Kan jeg downloade den til en usb-key og boote den derfra? Og hvilket link kan jeg bruge?
Inden jeg får rodet mig ind i noget som jeg ikke selv har afprøvet, er det nok bedst at jeg enten finder en guide eller en som kan hjælpe dig videre med det.
hehe .... ikke så galt - hvis du som alle vi andre altid laver en backup af alle vigtige data (men den havde du jo nok regnet ud med en ny installering).