Alternativ til winamp

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
matlerbru

Alternativ til winamp

Indlæg af matlerbru »

Hejsa ;)
Jeg sidder virkelig og mangler et program som winamp, hvor man kan høre radio, og har en let overskuelig liste med sit musik i. samtidig med at det er pænt :) Eller at man bare kan skifte skins :)..
Jeg har hørt om noget som hedder xmms, men kan bare ik finde det :/
Hvad vil i anbefale mig? :)
Warhawk
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Alternativ til winamp

Indlæg af Warhawk »

Rhythmbox er måske ikke så fancy, men til gengæld hamrende god og pålidelig. Har du prøvet om ikke programmet kan klare dine ønsker?
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
matlerbru

Indlæg af matlerbru »

jo, det gør det :D
men, det er jo ik våldsomt pænt, er det ik muligt at få skins dertil? :b
Warhawk
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Warhawk »

matlerbru skrev:jo, det gør det :D
men, det er jo ik våldsomt pænt, er det ik muligt at få skins dertil? :b

I øjeblikket er det ikke muligt, men jeg har set udkast til ideer som måske bliver implementeret i en kommende version. Det du kan gøre her og nu er så at skifte dit tema ud for hele Gnome-desktoppen. Det har jeg f.eks. gjort og så ser Rhytmbox faktisk ret fed ud.
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
matlerbru

Indlæg af matlerbru »

hehe, ja, det er da meget pænere, end hvis der ik var skiftet noget :D
eitreach
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Indlæg af eitreach »

Pænt er relativt. Jeg kan ret godt lide at mine vinduer ser ens ud, og ikke allesammen har forskellig grafik.

Hvis du vil have en skinnable afspiller, kan du altid prøve Audacious - den agerer nogenlunde som Winamp, og kan findes via Synaptic og Tilføj/Fjern.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393