Hej
Jeg har lige efter anbefaling installeret ubuntu på min pc og er glad for det lige ind til jeg skulle ind på Forum.dk og chatte. Chatten opdatere ikke, er der nogen der ved om der kan gøres noget ved det??? jeg har prøvet at opdatere java men uden held.
På forhånd tak
Niels
www.forum.dk
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: www.forum.dk
Hej og velkommen til forum
Nu ved jeg jo ikke hvilket program du har brugt, men hvis det er over https://ubuntudanmark.dk/chat/ at du prøver, kan problemet være at du er på 64 bit (som jeg også er).
Jeg vil anbefale dig at bruge programmet Xchat i stedet for, der er en guide om programmet her viewtopic.php?f=11&t=5520
EDIT:
Der fik jeg så misforstået det spørgsmål
Nu ved jeg jo ikke hvilket program du har brugt, men hvis det er over https://ubuntudanmark.dk/chat/ at du prøver, kan problemet være at du er på 64 bit (som jeg også er).
Jeg vil anbefale dig at bruge programmet Xchat i stedet for, der er en guide om programmet her viewtopic.php?f=11&t=5520
EDIT:
Der fik jeg så misforstået det spørgsmål
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: Norspang
Hej Christian
Nej det er chatten på forum.dk jeg ikke kan benytte og jeg tror ikke jeg kan lokke dem til at indstalere en anden chat*SS*
Niels
Nej det er chatten på forum.dk jeg ikke kan benytte og jeg tror ikke jeg kan lokke dem til at indstalere en anden chat*SS*
Niels
-
- Geografisk sted: Valby
forum.dk sender mig videre til Søndagsavisens hjemmeside. Er det datingchatten derinde der er problemet, eller...?
Ubuntu 8.10
IBM Thinkpad R50
IBM Thinkpad R50
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Problemet er inde på http://chat.forum.dk/ , vi rodede videre med det over irc, men selv om vi var flere som prøve både med firefox og epiphany, kunne vi ikke bruge chatten ordentligt, den vil ikke opdatere så man kan se hvad de andre skriver.
Med venlig hilsen Christian
-
- IRC nickname: ellert-CA
- Geografisk sted: burde min avatar vise ;-)
kan fortælle at man ikke har kunnet bruge den chat siden Firefox 3. blev udgivet, det være sig på både Linux og window$ som OS, jeg brugte XP med ServicePack3
men hvad der er problemet aner jeg ikke
Torben
men hvad der er problemet aner jeg ikke
Torben
For retten til forskellighed
-
- Geografisk sted: Fredericia
som foregående indlæg skriver, så har chatten været ubrugelig siden firefox3.
Jeg har personligt skrevet til dem på forum (lige da 3.0 udkom) og deres svar er : ærgerligt!
Så desværre bruger deres chat nogle funktioner, som kun understøttes af MSexplorer -
En overgang forsøgte jeg at dualinstallere firefox2 sammen med 3'eren, men jeg fandt aldrig en måde, så jeg kunne holde de to versioner adskilt. Men det virkede med chatten, men gav underlige effekter andre steder!
så hvis der er nogen der ved hvordan man dual installere firefox 2 og 3, så er det løsningen!
Jeg har personligt skrevet til dem på forum (lige da 3.0 udkom) og deres svar er : ærgerligt!
Så desværre bruger deres chat nogle funktioner, som kun understøttes af MSexplorer -
En overgang forsøgte jeg at dualinstallere firefox2 sammen med 3'eren, men jeg fandt aldrig en måde, så jeg kunne holde de to versioner adskilt. Men det virkede med chatten, men gav underlige effekter andre steder!
så hvis der er nogen der ved hvordan man dual installere firefox 2 og 3, så er det løsningen!
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
Kører LTS udgaverne.
-
Har I prøvet opera? Jeg har lige været inde på, og det ser ud til at virke.
Jeg har dog ikke prøvet at chatte.
Jeg har selv installeret opera, for at kunne se bevægelser på Coops netbank.
Mvh Bjørn
Mvh Bjørn
-
- Geografisk sted: Fredericia
bagger skrev:Har I prøvet opera? Jeg har lige været inde på, og det ser ud til at virke.
Mvh Bjørn
Jeg fik aldrig opera til at fungere - men har ikke prøvet i nogle måneder. Opera gjorde det samme som firefox sidste jeg forsøgte
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
Kører LTS udgaverne.
-
- IRC nickname: ellert-CA
- Geografisk sted: burde min avatar vise ;-)
bagger skrev:Har I prøvet opera? Jeg har lige været inde på, og det ser ud til at virke.
Mvh Bjørn
har ikke prøvet med Opera, men med seamonkey og den virker, kan så ikke personligt lide den går ind og overtager nogle default ting fra firefox'en
For retten til forskellighed