Hej--
hjælp - jeg har hentet Ubuntu 9.04 - men jeg kan ikke få lov til at høre netradio -
den skriver dette
Microsoft Media Server (MMS) protokol kilde - kan ikke findes -- hmm ,
hvad skal der til for at jeg kan få det til at virke
mvh
witten
Kan ikke afspille netradio ??
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Kan ikke afspille netradio ??
Hej og velkommen til forum
Nu skriver du jo ikke præcist hvilken netkanal det drejer sig om, men hvis du installere efter vlc guiden viewtopic.php?f=11&t=4101 , kan man modtage det meste.
-----------------------------------------------------------
For at holde forum overskueligt, er emnet blevet flyttet til Programmer i (K)Ubuntu.
MVH Redaktør-Team
Nu skriver du jo ikke præcist hvilken netkanal det drejer sig om, men hvis du installere efter vlc guiden viewtopic.php?f=11&t=4101 , kan man modtage det meste.
For at holde forum overskueligt, er emnet blevet flyttet til Programmer i (K)Ubuntu.
MVH Redaktør-Team
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
christian.arvai skrev:Hej og velkommen til forum
MVH Redaktør-Team
Takker
Det hjalp - vejledningen til vlc -- den virker bare , tak for hjælpen
men den net kanal jeg ikke fik skrevet på var - er DR p3 & Nova netradio
mvh
witten
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Det er godt at det virker nu og skriv endeligt hvis du har andre spørgsmål om ubuntu
Med venlig hilsen Christian