Hvad bruger du din computer til? (internettet)

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
ActionpackedPIVII
Indlæg: 120
Tilmeldt: 11. apr 2009, 13:18
IRC nickname: steffen

Hvad bruger du din computer til? (internettet)

Indlæg af ActionpackedPIVII »

Computeren er jo for de fleste en fast del af hverdagen. om det så er at skrive stil eller arbejdet som ordnes på computeren så har langt de fleste også nogle faste hjemmesider eller applikationer som i hvertfald åbnes en gang dagligt :-)
Måske er det spil det bliver brugt til, måske musik, film, fjernsyn? måske er du addicted til Evolution? (email) eller måske noget helt andet

men det jeg vil med denne tråd er at høre hvad i bruger jeres computer til dagligt (eller næsten) måske man kunne inspirer hinanden til nogle ting :)

men lad mig selv starte :-D

Jeg bruger min computer til at opdatere min hjemmeside og så er jeg forholdsvis ny til linux så bruger masser af tid på at få den til at se ud og være som jeg vil ha den :) ellers er failblog.org, pcworld.dk samt vores alle sammes facebook også gået hen at blive en fast rutine :)
cmay
Indlæg: 461
Tilmeldt: 24. feb 2009, 22:45

Re: Hvad bruger du din computer til? (internettet)

Indlæg af cmay »

udover at jeg følger med i flere af de forums jeg er aktiv i .

jeg bruger meget af tiden på at følge flere online tutorials om programming og finder mange bøger om alverdens ting og sager som er udgivet under de samme betingelser som gpl.

de informationer som jeg samler undervejs forsøger jeg at ligge i et system af små noter og til sidst nårjeg har nogenlunde overblik i de ting så skriver jeg simplethen en tutorial eller artikel om det emne til mig selv da jeg har en meget elendig hukommelse hvad angår ting som jeg ikke bruger til noget helt praktisk i min hverdag.

så min computer og internet bruges altså til hjernegynastik hovedsagligt.

jeg bruger ikke min computer til skrive e-mails og har ingen blogs og hjemmesider og det der...men jeg bruger meget skype for at spare på telefonregning .
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl

Kode: Vælg alt

#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
leifdk1978
Indlæg: 16
Tilmeldt: 1. jun 2008, 17:23
IRC nickname: leifdk1978
Geografisk sted: hvalpsund

Re: Hvad bruger du din computer til? (internettet)

Indlæg af leifdk1978 »

lidt techno legen og ja er ved at lære java programmering og ja oversætter foss
kaslejne
Indlæg: 52
Tilmeldt: 19. apr 2009, 16:35

Re: Hvad bruger du din computer til? (internettet)

Indlæg af kaslejne »

Jeg bruger min computer til facebook, diverse fora, chat, lave/redigere i hjemmeside, spille sims 2, og youtube.
Hobsa
Indlæg: 81
Tilmeldt: 9. feb 2009, 17:47
Geografisk sted: Odense

Re: Hvad bruger du din computer til? (internettet)

Indlæg af Hobsa »

Jeg bruger min til mit erhverv , hjemmesider - billeder - og forum´s og facebook. Googler en del, søger i det hele taget informationer hver dag af forskellig art.Brænder en cd til bilen i ny og næ.
Canarche
Indlæg: 46
Tilmeldt: 11. maj 2009, 14:42

Re: Hvad bruger du din computer til? (internettet)

Indlæg af Canarche »

Nyheder i stor stil, musik, spil, films og informations søgning.
Linux Ubuntu er ikke et spørgsmål om at være fed, fiks eller fræk, men derimod om at være fri.