Jeg har ubuntu 9.04. Alt indtil videre som jeg har set er dansk. Men min openoffice er engelsk.
Hvis jeg går ind i option under languages under user interface. Der står den til default. Der kan kun vælges engelsk.
Jeg er ved at blive desperat.
Simon
Dansk ubuntu men openoffice vil være engelsk
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Dansk ubuntu men openoffice vil være engelsk
Vil du kun have dansk sprog på den pc ? , jeg bruger selv denne kommando til at fjerne engelsk sprog og installere dansk :
( indsættes i programmer>tilbehør>terminal )
Kode: Vælg alt
sudo aptitude purge -y language-support-en_ language-support-writing-en_ language-pack-gnome-en_ language-pack-gnome-en-base_ language-pack-en-base_ thunderbird-locale-en-gb_ language-pack-en_ && sudo aptitude install -y language-pack-da-base language-support-da language-support-writing-da language-pack-gnome-da language-pack-gnome-da-base
( indsættes i programmer>tilbehør>terminal )
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Re: Dansk ubuntu men openoffice vil være engelsk
Er det ikke fordi du har opgraderet til 3.1? Den mangler endnu den danske sprog pakke efter opgraderingsmetoden med tredieparts arkiverne.simarson skrev:Jeg har ubuntu 9.04. Alt indtil videre som jeg har set er dansk. Men min openoffice er engelsk.
Jeg er ved at blive desperat.
Simon
stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10