Godmorgen
Jeg er lige kommet tilbage besøg hos min mor (det er jo mors dag i dag) og som altid har hun et par spørgsmål. Seneste i rækken af spørgsmål er i hendes Evolution - hun vil flytte en mail fra indbakken til en undermappe. Mailen kommer også korrekt frem i undermappen, men den kopieres åbenbart også til papirkurven.
Nogen som har en forklaring hvorfor denne kopiering til papirkurv finder sted? Og man evt. kan slå den fra?
På forhånd tak for hjælpen.
Evolution - Flyttet mail kopieres til papirkurv
-
- Geografisk sted: Malmø
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Re: Evolution - Flyttet mail kopieres til papirkurv
Mit bud er at det er filen fra den flyttede mappe der fjernes og ligges i papirkurven og at den opretter en ny fil i den nye mappe. Måske noget med sikkerhed?swoop skrev:Godmorgen
Jeg er lige kommet tilbage besøg hos min mor (det er jo mors dag i dag) og som altid har hun et par spørgsmål. Seneste i rækken af spørgsmål er i hendes Evolution - hun vil flytte en mail fra indbakken til en undermappe. Mailen kommer også korrekt frem i undermappen, men den kopieres åbenbart også til papirkurven.
Nogen som har en forklaring hvorfor denne kopiering til papirkurv finder sted? Og man evt. kan slå den fra?
På forhånd tak for hjælpen.
Om det kan slås fra ved jeg ikke. Men hun kan sætte evolution op til automatisk at tømme papirkurv når hun lukker ned rediger/indstillinger/E-post indstillinger og ving af for tømning under "slet e-post"
stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10