Hej jeg har skulle installere den nye ubuntu 9.04 på en af mine venners computer, men hver gang jeg har testet cd'en for fejl bliver den ved man at finde en fejl.
Jeg har prøvede at sætte brænde hastigheden helt ned på det minimale og downloadede iso filen igen, men det hjalp ikke.
Jeg har prøvede at installere aflige vel, men den standser altid ved 55% og siger at der er en inpud/outpud fejl.
Jeg har aldrig haft problemer med værken at brænde iso filer eller noget andet
Fejl på 9.04 cd
-
Re: Fejl på 9.04 cd
prøv evt at downloade den alternative textbasedere installations cd.
jeg har også haft en del problemer med at installere fra de officelle iso images .
jeg har også haft en del problemer med at installere fra de officelle iso images .
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl
Kode: Vælg alt
#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Fejl på 9.04 cd
Der kan være meget galt.
har du prøvet at tjelle md5 sum på din cd?
Jeg har skrevet en del om det i denne tråd: viewtopic.php?p=43778#p43778
hvis du har nogle spørgsmål så bare fyr løs.
jeg mener også der er et link til det image som jeg selv har brugt, og DET virker i hvert fald 100%
giver dette også balade så kan det være mange andre ting også, men lad os se om ikke vi kan få md5 til at passe først
har du prøvet at tjelle md5 sum på din cd?
Jeg har skrevet en del om det i denne tråd: viewtopic.php?p=43778#p43778
hvis du har nogle spørgsmål så bare fyr løs.
jeg mener også der er et link til det image som jeg selv har brugt, og DET virker i hvert fald 100%
giver dette også balade så kan det være mange andre ting også, men lad os se om ikke vi kan få md5 til at passe først