Sende udprintning til anden printer ??

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
Boblebad

Sende udprintning til anden printer ??

Indlæg af Boblebad »

Hejsa

Jeg ved ikke helt om det er et såkaldt teknisk spørgsmål, men ellers må i lige flytte det til et for jer mere passende forum :)

Jeg har været ved at printe på Canon IP1800, og den løb tør for blæk, men udskrifterne hænger jo stadig i køen - hvordan får jeg sendt dem videre til min egen printer IP3000 - begge er installeret på systemet - er der en mulighed for at omdirigere en udprintning til en anden printer ?

For jeg kan ikke se hvilke dokumenter der hænger i køen, så det ville være lækkert hvis de blot kunne omdirigeres, i stedet for jeg skal til at gennemgå de artikler som jeg har villet udprintet nogle stykker fra ;)

Kører Ubuntu 9.04 :)

Mange hilsner
Carsten
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Sende udprintning til anden printer ??

Indlæg af lath »

Boblebad skrev:Hejsa

Jeg ved ikke helt om det er et såkaldt teknisk spørgsmål, men ellers må i lige flytte det til et for jer mere passende forum :)

Jeg har været ved at printe på Canon IP1800, og den løb tør for blæk, men udskrifterne hænger jo stadig i køen - hvordan får jeg sendt dem videre til min egen printer IP3000 - begge er installeret på systemet - er der en mulighed for at omdirigere en udprintning til en anden printer ?

For jeg kan ikke se hvilke dokumenter der hænger i køen, så det ville være lækkert hvis de blot kunne omdirigeres, i stedet for jeg skal til at gennemgå de artikler som jeg har villet udprintet nogle stykker fra ;)

Kører Ubuntu 9.04 :)

Mange hilsner
Carsten

Du skal først slette udskrifterne fra den første printers printkø, og så udskrive dem til din anden printer.

Kig i:
  • System >Indstillinger > Default Printer, og
  • System > Administration > Udskrift

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Boblebad

Indlæg af Boblebad »

Ja, det var så det jeg havde håbet på at kunne blive fri for :?

Mange hilsner
Carsten
thomasjohansen
Geografisk sted: Køge

Indlæg af thomasjohansen »

tror ikke det er muligt, ej heller på en windows platform.
Med venlig hilsen
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl