Hejsa
Jeg ved ikke helt om det er et såkaldt teknisk spørgsmål, men ellers må i lige flytte det til et for jer mere passende forum
Jeg har været ved at printe på Canon IP1800, og den løb tør for blæk, men udskrifterne hænger jo stadig i køen - hvordan får jeg sendt dem videre til min egen printer IP3000 - begge er installeret på systemet - er der en mulighed for at omdirigere en udprintning til en anden printer ?
For jeg kan ikke se hvilke dokumenter der hænger i køen, så det ville være lækkert hvis de blot kunne omdirigeres, i stedet for jeg skal til at gennemgå de artikler som jeg har villet udprintet nogle stykker fra
Kører Ubuntu 9.04
Mange hilsner
Carsten
Sende udprintning til anden printer ??
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: Sende udprintning til anden printer ??
Boblebad skrev:Hejsa
Jeg ved ikke helt om det er et såkaldt teknisk spørgsmål, men ellers må i lige flytte det til et for jer mere passende forum
Jeg har været ved at printe på Canon IP1800, og den løb tør for blæk, men udskrifterne hænger jo stadig i køen - hvordan får jeg sendt dem videre til min egen printer IP3000 - begge er installeret på systemet - er der en mulighed for at omdirigere en udprintning til en anden printer ?
For jeg kan ikke se hvilke dokumenter der hænger i køen, så det ville være lækkert hvis de blot kunne omdirigeres, i stedet for jeg skal til at gennemgå de artikler som jeg har villet udprintet nogle stykker fra
Kører Ubuntu 9.04
Mange hilsner
Carsten
Du skal først slette udskrifterne fra den første printers printkø, og så udskrive dem til din anden printer.
Kig i:
- System >Indstillinger > Default Printer, og
- System > Administration > Udskrift
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
Ja, det var så det jeg havde håbet på at kunne blive fri for
Mange hilsner
Carsten
Mange hilsner
Carsten
-
- Geografisk sted: Køge
tror ikke det er muligt, ej heller på en windows platform.
Med venlig hilsen
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl