hejsa på forum
Jeg ville prøve at installere 9.04 på en Samsung NC10, uden cd drev.
Jeg har prøvet at hente iso'en. Men det program de henviser til på ubuntu.com kan ikke se iso.
Men åbenbart kun en .img fil (er det ikke det samme).
Er der en venlig sjæl der kan fortælle hvordan man laver en iso om til en img. Eller hvor jeg kan hente en .img fil.
(google er ikke min ven)
på forhånd tak
downloade img filer
-
- Geografisk sted: Langt fra Las Vegas aka. Ballerup
downloade img filer
If we aren't supposed to eat animals, why are they made of meat?
MOMS ? Jeg har ikke bestilt moms !!
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: downloade img filer
PerSimonsen skrev:hejsa på forum
Jeg ville prøve at installere 9.04 på en Samsung NC10, uden cd drev.
Jeg har prøvet at hente iso'en. Men det program de henviser til på ubuntu.com kan ikke se iso.
Men åbenbart kun en .img fil (er det ikke det samme).
Er der en venlig sjæl der kan fortælle hvordan man laver en iso om til en img. Eller hvor jeg kan hente en .img fil.
(google er ikke min ven)
på forhånd tak
iso og img er absolut ikke det samme.
når du bruger iso så kan du bruge den fremgangsmåde der også er beskrevet her: http://soundpartner.linux.dk/eeebu
jeg arbejder på en ny guide til 904, men den har ligget i dvale grundet noget layout og grafik ting som der stadig arbejdes lidt på
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Hejsa,
Det eneste iso og img har til fælles er at de begge er image-filer, men i hvert sit format. Jeg går ud fra, at du skal have lavet en USB-nøgle med Ubuntu på. Til iso kan du enten bruge UNetbootin eller USB Startup Disk Creator. Til img skal du bruge ImageWriter.
Det eneste iso og img har til fælles er at de begge er image-filer, men i hvert sit format. Jeg går ud fra, at du skal have lavet en USB-nøgle med Ubuntu på. Til iso kan du enten bruge UNetbootin eller USB Startup Disk Creator. Til img skal du bruge ImageWriter.
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
-
- Geografisk sted: Langt fra Las Vegas aka. Ballerup
Brugte UNet, så nu er der Ubuntu på en til maskine.
If we aren't supposed to eat animals, why are they made of meat?