9.04
-
- Geografisk sted: Hedensted
Re: 9.04
det jeg skriver er blåt en tanke men måske er der en fejl på din live-cd hvis samme fejl er på alle fem pc'er jeg har installeret den på en bærbar og der køre den som en drøm
men det med at div download til Ubuntu tager en del tid vare nok ved et stykke tid endnu da alle folk vil have den nye Ubuntu på samme tid og det tøver serveren
men op med humøret du har noget at glæde dig til
men det med at div download til Ubuntu tager en del tid vare nok ved et stykke tid endnu da alle folk vil have den nye Ubuntu på samme tid og det tøver serveren
men op med humøret du har noget at glæde dig til
Med venlig hilsen
Darmann
Darmann
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: 9.04
micprop skrev:har installeret den på 5 maskiner men sikke noget lort fryser op geninlæsning af pakker tager hele formiddagen der er nogen der skal bruge de næste måneder til at få den til af virke
Dit indlæg giver ærligt talt ikke meget mening, idet man skal gætte sig til stort set alt. Du har været på forum længe nok til at vide hvordan man poster et meningsfuldt indlæg - og har prøvet øvelsen utallige gange.
Du kunne f.eks. have oplyst:
- at du havde tjekket MD5 checksum
- at du havde brændt cd'en på en bestemt måde på en kvalitets- eller skod cd
- pc'ernes specifikationer
- om det er 32/64-bit
- om det er alle maskiner eller kun nogle som har problemer
- detaljer omkring problemer (hvordan, hvornår)
- og ellers andet relevant
I bund og grund er jeg egentlig ligeglad med om du vil tage dette til dig - det er jo trods alt DIG som har et problem, ikke mig. Jeg påpeger det blot i håb om at du på et tidspunkt lærer af det.
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD