hej
har lige installeret den nye 9.04 ingen problemer med det men 3 gang jeg startede maskinen op en ibm R50e går grafikken agurk sort skærm 2 hvide striber på tværs og to små login ubuntu med prosess striben under og oppe i toppen små figurer er der nogen der har set det før. ??????
Ubuntu 9.04
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Ubuntu 9.04
Hej
Jeg har også en ibm r50e (eller rettere sagt så mener min 10 årige datter at det er hendes ), jeg er lige ved at installere 9.04 beta/32 bit på den, så kan jeg fortælle dig hvordan det kører når jeg har opdaterert og testet i løbet af dagen.
Jeg har også en ibm r50e (eller rettere sagt så mener min 10 årige datter at det er hendes ), jeg er lige ved at installere 9.04 beta/32 bit på den, så kan jeg fortælle dig hvordan det kører når jeg har opdaterert og testet i løbet af dagen.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Den test gik ikke lige efter planen, jeg prøvede at installere både RC og den endelige udgivelse af 9.04 i 32 bit (og både fra usb-stick og cd), men jeg kunne ikke lave en stabil install og systemet gik ned hver gang efter reboot.
Så nu har jeg installeret 8.04/32 bit på den igen og det tror jeg også er en udmærket løsning til den pc (jeg installerede 7.10 og opgraderede den til 8.04 lts).
Så nu har jeg installeret 8.04/32 bit på den igen og det tror jeg også er en udmærket løsning til den pc (jeg installerede 7.10 og opgraderede den til 8.04 lts).
Med venlig hilsen Christian
ok tak for det så er det ikke mig der er helt tosset har lige taget den seneste på nettet så har jeg noget at lave over dagene