Hejsa.
Jeg har kigget lidt på den nye Linux distro xPUD, og vil bare hører om der er nogen der har erfaringer med den lille nye.?
xPUD
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: xPUD
For at holde forum overskueligt, er emnet blevet flyttet til Off-Topic.
MVH Redaktør-Team
MVH Redaktør-Team
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland
Hej,
Nu er jeg ikke kommet længere end at downloade .iso-filen, men jeg har en god fornemmelse i maven med den. Det ser let og overskueligt ud - glæder mig til at prøve det af
Nu er jeg ikke kommet længere end at downloade .iso-filen, men jeg har en god fornemmelse i maven med den. Det ser let og overskueligt ud - glæder mig til at prøve det af
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD
"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD
"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
-
- Geografisk sted: Fredericia
endelig en rigtig spændende og NO BS total oversimpel distro til fjernsynet i køkkenet!
Den skal jeg have leget med!
Den skal jeg have leget med!
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
Kører LTS udgaverne.
-
- Geografisk sted: Køge
Ejhammer skrev:Du må endelig komme med en tilbagemelding. Det ville være lækkert med boot-tider på under 10 sek.
Det tager 4-5 sek. at boote min Ubuntu 9.04 (default, uden at jeg har pillet ved noget)
-
- Geografisk sted: Fredericia
Artificial Intelligence skrev:Ejhammer skrev:Du må endelig komme med en tilbagemelding. Det ville være lækkert med boot-tider på under 10 sek.
Det tager 4-5 sek. at boote min Ubuntu 9.04 (default, uden at jeg har pillet ved noget)
øhhh - på hvilken hardware?? er alt så klart???
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
Kører LTS udgaverne.
-
- IRC nickname: Don_S
- Geografisk sted: Melby, Nordsjælland
thj01 skrev:Artificial Intelligence skrev:Ejhammer skrev:Du må endelig komme med en tilbagemelding. Det ville være lækkert med boot-tider på under 10 sek.
øhhh - på hvilken hardware?? er alt så klart???
Tror det må være uden POST, right?
-
- Geografisk sted: Køge
Fra Grub starter til login screen. 4-5 sek.
Så tager det et par sekunder fra man logger ind (omkring 2-3 secs.) i som bruger til brugbar, desktop.
kubuntu 9.04 64-bit - ext4 partitioner
rig: http://polarbeardk.blogspot.com/2007/11 ... 4-bit.html
Har også gået efter dele der virker rigtig godt med linux og/eller har gode drivers.
Så tager det et par sekunder fra man logger ind (omkring 2-3 secs.) i som bruger til brugbar, desktop.
kubuntu 9.04 64-bit - ext4 partitioner
rig: http://polarbeardk.blogspot.com/2007/11 ... 4-bit.html
Har også gået efter dele der virker rigtig godt med linux og/eller har gode drivers.