Thunderbird+Lightning: kalender-udprint i farver

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
ChrisBuchholz
IRC nickname: ChrisBuchholz
Geografisk sted: Nyborg, Fyn, Danmark

Thunderbird+Lightning: kalender-udprint i farver

Indlæg af ChrisBuchholz »

Hej dav,

en af mine bekendte er fornyligt skiftet fra Microsoft Office til OOo + Thunderbird, og i denne sammenhæng har han også installeret kalender-pluginet Lightning i Thunderbird, men han kan ikke rigtigt få sin kalender printet ud flot opstillet og med farver og alt det der som det gør i Microsoft Outlook (kalender) - han melder at alting ser helt perfekt ud i kalenderen (farver og det hele), men når det printes ud så bliver det hele bare klattet sammen, sort/hvid og til ingen verdens nytte.

Dette er godt nok et XP problem, men det samme gælder også på Ubuntu når man kører Thunderbird+Lightning, så jeg ville lige hører om nogen af jer kender en løsning? Eventuelt et plugin der bringer denne kunnen til Lightning eller andet?
andsen
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Re: Thunderbird+Lightning: kalender-udprint i farver

Indlæg af andsen »

Nu aner jeg intet om det, men har I forsøgt med Sunbird, Mozillas stand-alone kalenderprogram der kan forbindes med Thunderbird?
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD

"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
ChrisBuchholz
IRC nickname: ChrisBuchholz
Geografisk sted: Nyborg, Fyn, Danmark

Re: Thunderbird+Lightning: kalender-udprint i farver

Indlæg af ChrisBuchholz »

Nej det har vi ikke, men det er selvfølgelig et forsøg værd - tak!