Boblebad skrev:soundpartner skrev:jeg har ikke fulgt helt med her aaf flere årsager. Den største er at jeg pt arbejder på en stor guide, men jeg har selv en smule problemer med at få oister i tale.
Lyder interessantjeg kan dog love dig at det ser ud til at det kommer til at virke out of the box i 9.04 der kommer om en måneds tid (der arbejdes på højtryk på det i hvert fald)
Det vil jeg se frem tilen ting kn jeg dig sige... De fleste drivers og dialers der er avet i 8.04 eller tidligere vil ikke virke i 8.10 og i hvisse tilfælde (heriblandt vodafone programmet som mange anbefaler) så vil dialeren direkte konflikte med networkmanageren og gøre at ingen af dem kan komme til at virke (jeg har måtte reinstallere ubuntu hver gang)
Se, det er nemlig det jeg er bange for der er sket for mig, og selvom jeg har afinstalleret Vodafone igen, så har det ikke ændret noget som helst, der er intet der virker...
Også derfor jeg har klartgjort en partition, samt hentet en ny Ubuntu for at installere en helt ny fra bunden af - men er der slet ingen mulighed for at rense Ubuntu tilbage til standard på den front ?
Mange hilsner
Carsten
min erfaring er at selvom man afinstallerer vodafone-tingen så laver det stadig ballade og jeg har ikke fundet ud af hvad det er programmet gør der laver ballade