Hej i forum
Efter at have kørt PhotoRec for at finde slettede dokumenter på min harddisk, har jeg nu brug for at kunne se alle mine .doc dokumenter, evt. som thumbnails i filmanageren. Det er for tungt at åbne alle >600 dokumenter enkeltvis for at se dem.
Findes der en måde til det?
Vh Ibbo
thumbnails i filmanager
-
thumbnails i filmanager
Ubuntu 9.10 Karmic Koala 64bit
-
- IRC nickname: ChrisBuchholz
- Geografisk sted: Nyborg, Fyn, Danmark
Re: thumbnails i filmanager
Jeg tror næsten at jeg må skuffe dig - som standard viser nautilus (ubuntus filmanager) jo thumbnails ved nogen filer typer, og hvis den ikke gør det ved .doc filer, så tror jeg sku du er lidt i en pine.
Det kunne selvfølgelig tænkes at der findes et plugin på nettet, så det kan det du jo prøve at google.
Det kunne selvfølgelig tænkes at der findes et plugin på nettet, så det kan det du jo prøve at google.
Chris Buchholz
http://chrisbuchholz.name
http://chrisbuchholz.name
-
Re: thumbnails i filmanager
Hej igen
Jeg har googlet nettet tyndt for at finde noget der kan hjælpe mig, men ak....
Kom så i tanker om at jeg på min bærbare har vista og word 2003. Med word kan jeg i "åbn" se previews af alle (de fleste) af .doc filerne og derved navngive dem, så de bliver ordnet igen.
Men hvorfor kan jeg ikke se alle .doc filerne? Word siger at de muligvis er beskadiget. Jeg har forsøgt at reparere dem med word egen funktion, men uden held.
Nogen ideer? (jeg ved godt at det ikke er det her forum, nu da det jo næsten er et windows spørgsmål )
Vh Ibbo
Jeg har googlet nettet tyndt for at finde noget der kan hjælpe mig, men ak....
Kom så i tanker om at jeg på min bærbare har vista og word 2003. Med word kan jeg i "åbn" se previews af alle (de fleste) af .doc filerne og derved navngive dem, så de bliver ordnet igen.
Men hvorfor kan jeg ikke se alle .doc filerne? Word siger at de muligvis er beskadiget. Jeg har forsøgt at reparere dem med word egen funktion, men uden held.
Nogen ideer? (jeg ved godt at det ikke er det her forum, nu da det jo næsten er et windows spørgsmål )
Vh Ibbo
Ubuntu 9.10 Karmic Koala 64bit