hej, vil lige høre om i kan hjælpe mig med mit internet problem..
jeg har en Acer aspire one, som jo kommer med linpus men har nu installert Ubuntu via usb.
jeg smed netkabel i og henter updaterings pakken, efter genstart er det ingen forbindelse via kabel.
nogen forslag til hvad jeg kan gøre ?
mvh jakob
Hjælp til internet forbindelse..
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Hjælp til internet forbindelse..
Hej og velkommen til forum
Jeg flytter lige dit indlæg til Netværk, så kan dem der er gode til at supporte den type spørgsmål bedre finde det.
Jeg flytter lige dit indlæg til Netværk, så kan dem der er gode til at supporte den type spørgsmål bedre finde det.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Hjælp til internet forbindelse..
Hej
Har du fået løst problemet i mellemtiden ? , ellers burde her nok være nogle i forum, der har en pc magen til og som kan hjælpe dig
Har du fået løst problemet i mellemtiden ? , ellers burde her nok være nogle i forum, der har en pc magen til og som kan hjælpe dig
Med venlig hilsen Christian