En lille hilsen

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Pihl
Indlæg: 1045
Tilmeldt: 13. sep 2006, 15:35
IRC nickname: mpih
Geografisk sted: Århus

En lille hilsen

Indlæg af Pihl »

Hej alle

Det er ikke meget i har set til mig det sidste stykke tid, og der går nok en rum tid endnu, før jeg igen kan være aktiv.

Jeg er netop flyttet i hus ud til en by lidt udenfor Århus, hvor jeg pt bor i et stort flytterod. Der er desværre ikke meget tid i hverdagen til at gøre noget ved det, så det må vi leve med et stykke tid.

Derudover skiftede jeg job for 2 uger siden. Jeg fik tilbuddet fredag formiddag, og startede mandag formiddag efter aftale med den daværende arbejdsgiver. Der skal bygges en helt ny IT infratruktur op i virksomheden, så der er absolut nok at se til.

Om halvanden uges tid regner jeg med, at jeg er færdig med den gamle lejlighed, men så er det til gengæld tid til, at min nye arbejdsplads skal skifte lokaler. Så begynder jeg igen :P

Jeg har lige nu 20 km på arbejde og 20 km hjem igen (og 25 når vi flytter), hvor til jeg har købt en ny cykel. Min kæreste har bilen tre af ugens dage, og indtil hun gå på barsel i maj, er jeg nødt til at cykle de tre dage. Men pyt, det er rart at få rørt sig.

Jeg regner med at få etableret internet meget snart, og så begynder jeg så småt at arbejde med Ubuntu igen. Der er dog meget herhjemme, som skal gøres, så et stykke tid vil jeg være meget offline.

Jeg ville bare lige hilse på - jeg kan jo se, at de øvrige admins og redaktører samt de faste brugere fint passer forummet, så det er dejligt at se, at man ikke er savnet :)
eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: En lille hilsen

Indlæg af eitreach »

Næh, pænt goddag. :P

Vi gør i hvert fald vores bedste - og mon ikke det hele står endnu, når du vender tilbage. Vi skal i hvert fald nok gøre vores.

God vind med de utallige projekter du har gang i - et af gangen!
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
wappa
Indlæg: 137
Tilmeldt: 30. okt 2007, 11:24

Re: En lille hilsen

Indlæg af wappa »

25 km på cykel håber du er trænet til det ellers bliver det noget af en kamp at træde i pedaler......og ondt i r.... :(
Ubuntu sparker røv ....
Jeg
Indlæg: 393
Tilmeldt: 20. apr 2008, 13:07
Geografisk sted: Århus

Re: En lille hilsen

Indlæg af Jeg »

Ja, sådan en saddel kræver lidt tilvænning :lol:
Det er essentielt at systemimplementere en real-time ekspansionsgate i floppycontrollerchippen, så executiven ikke dead-locker BIOS'en når den looper i det handshakede interface-mode under initial diskboot!