Compiz 9.04

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
zerben

Re: Compiz 9.04

Indlæg af zerben »

Hej.Jeg kan kun undskylde de sidste 2 inlæg,da jeg ikke havde læst dine.De var ikke dukket op i forum da jeg skrev dem.Jeg er ikke ude på at hænge nogle ud her i dette forum og jeg har haft meget glæde af jeres og din hjælp men jeg blev en anelse stødt på mine ellers bløde manchetter.Jeg kan kun beklage det der er sket og håber at vi stadig kan hjælpe hinanden(du hjælper mig).Jeg er meget glad for ubuntu og vil garenteret beholde dette styresystem altid.Jeg beklager min måske lille tolerance men håber at du forstår og vil hjælpe mig en anden gang.
Med venlig hilsen

Bendt Zerahn
ChrisBuchholz
IRC nickname: ChrisBuchholz
Geografisk sted: Nyborg, Fyn, Danmark

Indlæg af ChrisBuchholz »

zerben skrev:Hej.Jeg kan kun undskylde de sidste 2 inlæg,da jeg ikke havde læst dine.De var ikke dukket op i forum da jeg skrev dem.Jeg er ikke ude på at hænge nogle ud her i dette forum og jeg har haft meget glæde af jeres og din hjælp men jeg blev en anelse stødt på mine ellers bløde manchetter.Jeg kan kun beklage det der er sket og håber at vi stadig kan hjælpe hinanden(du hjælper mig).Jeg er meget glad for ubuntu og vil garenteret beholde dette styresystem altid.Jeg beklager min måske lille tolerance men håber at du forstår og vil hjælpe mig en anden gang.
Med venlig hilsen

Bendt Zerahn

Ingen tvivl der - at jeg måske ville foretrække at du læste nogen af dine indlæg(først indlæg i denne tråd) igennem en ekstra gang før du poster, er udelukkende en luksus fra min side og har intet at gøre med om jeg vil prøve at hjælpe dig med dine problemer, hvad end de måtte være.
zerben

Indlæg af zerben »

Mange tak.Jeg er dog ikke så god til at udtrykke mig og det med , og . kniber også en lille smule.Jeg håber at i vil bære lidt over med en på 55.
ChrisBuchholz

zerben skrev:Mange tak.Jeg er dog ikke så god til at udtrykke mig og det med , og . kniber også en lille smule.Jeg håber at i vil bære lidt over med en på 55.

Det går nok - der skal være plads til alle. Det er trods alt det ubuntu indebærer, og det er jeg måske lidt for hurtig til at glemme nogen gange, og som jeg har nævnt, var det blot en opfordring til du lige tjekkede dine posts igennem en ekstra gang før du sender dem afsted, da dette giver den hurtigste og mest effektive support.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

Det er da meget positivt at i selv har forsonet jer, så nu i alligevel snakker så fint sammen, kunne i måske finde en løsning på problemet med compiz og 9.04 alpha :D

Personligt vil jeg gætte på at det er en mindre fejl - som bliver rettet ved den endelige udgivelse, men der er måske hjælp at hente på launchpad.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
ChrisBuchholz

Ja, angående problemet med de der workspaces... Har du prøvet at smide skrivebordsskifter applet'n ned i dit KDE-panel og højreklikke derpå og vælge indstillinger. Der er der mulighed for at oprette flere skriveborde, og det er en core-indstilling der ser ud til at bypasse compiz, men som alligevel vil virke med compiz, så vidt jeg kan se på google. Jeg bruger dog ikke Kubuntu så kan ikke tjekke det.
zerben

Indlæg af zerben »

Hej.Jeg har Ubuntu 9.04 men jeg er lidt i tvivl om det er 5 eller 6 der er installeret.Det er forresten også 64 bit.Jeg har lige været på distrowatch og den er installeret den 11/3 og 6 kom den 12/3 så det er 5 alpha
ChrisBuchholz

zerben skrev:Hej.Jeg har Ubuntu 9.04 men jeg er lidt i tvivl om det er 5 eller 6 der er installeret.Det er forresten også 64 bit.Jeg har lige været på distrowatch og den er installeret den 11/3 og 6 kom den 12/3 så det er 5 alpha

Har du prøvet det jeg foreslog med at oprette workspaces igennem workspace-switcher applet'n?
laoshi
Redaktør
IRC nickname: laoshi
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af laoshi »

den er installeret den 11/3 og 6 kom den 12/3 så det er 5 alpha

Men hvis du har automatiske opdateringer slået til eller selv har opdateret, så er den blevet opdateret til alfa6
"Von guten Mächten wunderbar geborgen
erwarten wir getrost was kommen mag.
Gott ist mit uns am Abend und am Morgen
Und ganz gewiss an jedem neuen Tag"

(Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)

http://www.stromata.dk
https://wiki.ubuntu.com/FlemmingChristensen
https://launchpad.net/~laoshi
zerben

Indlæg af zerben »

Hej.Jeg har lige hentet Ubuntu 9.04 Alpha 6 og nu er der ingen problemer.Det hele virker som det skal og den starter lynhurtigt op.Jeg takker for hjælpen.