Compiz 9.04

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
zerben

Compiz 9.04

Indlæg af zerben »

Hej.Det er lidt underligt at det ikke er muligt at lave 4 skriveborde men 3 eller flere er der ingen problemer med.Jeg ved godt at det kun er en alpha men det er jo lidt mystisk.Den finder ellers alt og der er ingen problemer men den kan ikke genkende min cpu.Det er en AMD 4 kernet og den kan se alle kerner og hastighed på 3 gigahertz men intet navn eller temp under sensors.
ChrisBuchholz
IRC nickname: ChrisBuchholz
Geografisk sted: Nyborg, Fyn, Danmark

Re: Compiz 9.04

Indlæg af ChrisBuchholz »

Her henviser jeg til http://new.czar.dk/?p=414
zerben

Indlæg af zerben »

Det var ikke et spørgsmål om hjælp men bare et spørgsmål om der er andre med de samme småfejl og måske hvad der er galt.Det virker jo godt nok som jeg også skrev.Det bliver vel også rettet i den final.Jeg er ked af hvis jeg har trådt på din ligtorn for det var ikke min mening.
ChrisBuchholz

Det ændre vel ikke på, at man lige skal læse det man skriver igennem en ekstra gang før man sender det afsted?
Artificial Intelligence
Geografisk sted: Køge

Indlæg af Artificial Intelligence »

Jeg har 4 skriveborde med Compiz i Kubuntu 9.04.

Før jeg installere/aktivere compiz i KDE (KDE4 bruger kwin og dets egen version af compiz relateret stuff) sætter jeg KDE4 til 4 skriveborder. Derefter installere jeg compiz, emerald, compiz manager etc.
Så åbner jeg Compiz manager og skruer alle skriveborder væk i compiz, hvor jeg derefter sætter 4 skriveborder på 1 række.

Virker for mig.
Stra
Geografisk sted: Ikast-Herning

Indlæg af Stra »

Har stadig de 4 skriveborde efter upgrade til 09.04.

stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
zerben

Indlæg af zerben »

Tak for al den hjælp jeg har har fået gennem tiderne men jeg syntes at det der var ment som ros til 9.04 blev vendt mod mig som om at jeg kun var ude på at genere folk.Det har ikke været min menig men jeg kan ikke se hvad jeg har gjort galt med mit inlæg.Det var kun min mening at fortælle om de små problemer der var selv om at det kun er en beta og straks får jeg at vide at jeg har lavet et galt inlæg.jeg mener ikke at jeg har gjort noget galt men jeg vender tilbage til Xp.
ChrisBuchholz

zerben skrev:Tak for al den hjælp jeg har har fået gennem tiderne men jeg syntes at det der var ment som ros til 9.04 blev vendt mod mig som om at jeg kun var ude på at genere folk.Det har ikke været min menig men jeg kan ikke se hvad jeg har gjort galt med mit inlæg.Det var kun min mening at fortælle om de små problemer der var selv om at det kun er en beta og straks får jeg at vide at jeg har lavet et galt inlæg.jeg mener ikke at jeg har gjort noget galt men jeg vender tilbage til Xp.

Jeg tror det egentligt at det er meget normalt at man får svar tilbage af samme skuffe som hvad man lægger ud.
Ydermere vil jeg selv mene at dette forummer er et af de mere positive forummer i danmark - der er for det meste en god barbering på det hele, hvorimod mange andre forummer mere eller mindre er en stor flamewar. Men igen, "hvis man lukker lort ud, kan man ikke forvente at få lagkage tilbage".
zerben

Indlæg af zerben »

Hvad mener du med at mit inlæg var at lukke lort ud.Jeg mener stadig ikke at det var et galt inlæg.Det var ment som et positivt inlæg om 9.04 men jeg vilde bare gerne høre om jeg var den eneste der havde de små problemer.Jeg mener at din til tider lidt Hovne og jeg ved bedre holdning er et problem for nye medlemmer.jeg siger ikke at du ikke gør en stor indsats for nye men du er ikke sen til at svare med en på kanten af det giftige bemærkning.Det er ikke for at angribe dig men det kun min erfaring.
Hobsa
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Hobsa »

Hej

Jeg er ivrig læser af tråde i dette forum, og lærer egentligt meget ved bare at læse igennem de forskellige opgaver der bliver stillet herinde. Der er altid en god tone, og der har indtil nu også været en positiv respons til alle OGSÅ dem som måske ikke forstår at udtrykke deres problem/spørgsmål korrekt. ( alle er vel ikke akademikere ) Men jeg synes ærlig talt at det er vendt til det negative, fra enkelte brugere.

Det er blot min mening, hold nu den positive linje i dette alletiders forum.
zerben

Indlæg af zerben »

Det er også min mening men jeg kan med min bedste vilje ikke se hvad der er galt med mit inlæg.
laoshi
Redaktør
IRC nickname: laoshi
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af laoshi »

Og nu hvor positionerne er blevet markeret, så ville det være fint om diskussionen igen kunne komme ind på det oprindelige spor: hvad er erfaringerne med compiz 9.04?
"Von guten Mächten wunderbar geborgen
erwarten wir getrost was kommen mag.
Gott ist mit uns am Abend und am Morgen
Und ganz gewiss an jedem neuen Tag"

(Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)

http://www.stromata.dk
https://wiki.ubuntu.com/FlemmingChristensen
https://launchpad.net/~laoshi
ChrisBuchholz

Men mening med henvisningen i mit første indlæg i denne tråd, var udelukkende noget godt læse stuff til dig, zerben. Da jeg læste dit indlæg tænkte jeg "wtf?", og havde kun i mente at du måske kunne få noget positivt ud af at læse nævnte artikel. Det var overhovedet ikke min mening at trykke dig, omend jeg gjorde det meget kortfattigt og i en lidt tom sætning, så lover jeg at det ikke vil gentage sig og jeg næste gang nok skal huske en masse smileys.

Igen, det var i min bedste mening at jeg linkede til artiklen, og at jeg så senere hen blev en smule hård i kanten, da det for mig (med min opfattelsen af første post), virkede ret upassende det du derefter skrev, tager jeg på mine skuldre.

Jeg undskylder igen.
Bazarhn

Indlæg af Bazarhn »

Jeg vil bare høre om jeg er den eneste der har de problemer og jeg ved det er småting men at læse det inlæg i post #2 giver mig en føelse af det det er chikane med mit inlæg.Jeg mener det jeg hele tiden har prøvet at sige er at det virker jo helt fint men der er de småproblemer og om der måske var en der havde en løsning.Jeg mener ikke at jeg har fortjent det inlæg da det jo ikke er flamewar.Jeg syntes at ChrisBuchholz er meget hurtig til at sætte folk på plads og jeg mener ikke at mit inlæg gav ham ret til hans bemærkninger.
Bazarhn

Indlæg af Bazarhn »

Hej.Hvis i undrer jer over min nye profil er det fordi det er skrevet på min kammerats maskine og jeg har glemt at logge ind under min egen profil.Han har intet med dette at gøre og jeg vil gerne have at i holder ham udenfor denne meningsudveksling.