Coverflow på ubuntu (rhythmbox)

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
anders_hp
IRC nickname: anders_hp

Coverflow på ubuntu (rhythmbox)

Indlæg af anders_hp »

Hej

Jeg tænkte på om det var muligt at få coverflow på sit ubuntu system. Gerne i rhythmbox music player.
Jeg har kigget lidt rundt på nettet, men der er ikke så meget at se, jeg fandt dog den her:

Kode: Vælg alt

http://code.google.com/p/rhythmboxcoverflow/

Det ser umiddelbart rigtigt ud, men jeg er lidt ny til linux så jeg kan ikke få det installeret. Jeg har lagt filerne i denne mappe, /home/anders/.gnome2/rhythmbox/rhtyhmboxcoverflow/, men man kan ikke vælge det under plugins i programmet.

Jeg ved ikke helt hvad problemet er, måske skal filerne compilles eller også gør jeg det bare forkert.
Er der nogen der ved hvordan jeg får det til at virke, eller om der er et andet program som også er godt og har coverflow?

Hilsen
Anders
Troels

Re: Coverflow på ubuntu (rhythmbox)

Indlæg af Troels »

Hvor downloader du mappen? :)

Jeg vil gerne hjælpe dig, men skal lige se, om det kan køre på min egen maskine.
Kantastisk
Geografisk sted: Nørrebro, København

Re: Coverflow på ubuntu (rhythmbox)

Indlæg af Kantastisk »

Hejsa, velkommen til forum :)

På siden, du henviser til, anvises det, at man lægger mappen i ~/.gnome2/rhythmbox/plugins/
Hvis du ikke har en /plugins -mappe på placeringen, så prøv at lave een selv og lægge mappen deri.

Songbird har også en rimelig coverflow-efterligning, der hedder mediaflow. Songbird kan downloades via. Synaptic og mediaflow-plugin'et kan downloades her
dixi