Jeg synes, min Firefox er blevet umådeligt langsom - måske er det alle mine add-ons. Hvordan starter jeg Firefox i fejlsikret tilstand i Ubuntu, så jeg kan tjekke, om den kører hurtigere?
(Og hvorfor kan man ikke søge på Firefox her i forum? Det synes jeg ikke giver mening )
Starte Firefox i fejlsikret tilstand?
-
- Geografisk sted: København
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Starte Firefox i fejlsikret tilstand?
Jeg ved ikke hvordan du kan starte firefox i fejlsikret tilstand, men det med at den er blevet langsom, er her en tråd om her viewtopic.php?f=4&t=6111 , Darmann skriver :
prøv og se om den løsning evt også hjælper på dit problem.
Grunden til at du ikke kan søge på firefox her i forum er:
Der står simpelthen firefox så mange steder i forum, at man ikke kan bruge det som søgeord - fordi der vil komme alt for mange resultater.
en anden ting du kan prøve er Funktioner>Fjernprivate oplysninger og flueben i cookies>Fjern private oplysninger nu den virker tit ved mig
prøv og se om den løsning evt også hjælper på dit problem.
Grunden til at du ikke kan søge på firefox her i forum er:
Følgende ord firefox blev ignoreret i søgningen, som anvendes for alment.
Du skal angive mindst ét søgeord. Hvert ord skal bestå af mindst 3 tegn og højst 14 tegn (eksklusiv ubekendte).
Der står simpelthen firefox så mange steder i forum, at man ikke kan bruge det som søgeord - fordi der vil komme alt for mange resultater.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
Du kan starte Firefox i safe-mode ved at taste "firefox --safe-mode" (uden citationstegn) i Terminal. Herefter kommer der en dialogboks, hvor du bare skal klikke på knappen "Continue in Safe Mode" (jeg ved ikke hvad den måtte hedde på dansk). Sæt ikke hak i nogle af felterne med mindre du vil lave permanente ændringer i din opsætning.
-
- Geografisk sted: København
Tak for det, KoxxBoxx!
@christian.arvai: det hjalp en smule, tak for det.
(At starte i safe-mode syntes ikke at have nogen synderlig effekt - jeg synes, Firefox var hurtigere engang…)
@christian.arvai: det hjalp en smule, tak for det.
(At starte i safe-mode syntes ikke at have nogen synderlig effekt - jeg synes, Firefox var hurtigere engang…)