En vigtig XP-opdatering

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Jakob77
Indlæg: 889
Tilmeldt: 19. dec 2008, 15:52
IRC nickname: Jakob77

En vigtig XP-opdatering

Indlæg af Jakob77 »

Jeg har installeret XP på min nye bærbare HP.
Men jeg har lidt problemer med den, fordi den på nogle punkter er meget langsom.
Det er især, når jeg åbner Explorer.
Det er som om, der ligger en film imellem, og jeg får straks et anfald af virusparanoia.

Jeg kan ikke finde vira, når jeg scanner, men det er jo ikke en 100% garanti...
Og de advarer om så mange ting i tiden, at det dårligt er til at følge med i.

Men der må da for pokker snart komme nogle XP-opdateringer, så det hele bliver mere sikkert igen..!?


I går kom der så en enkelt vigtig opdatering..! :D

YES..!! :D

Min febrilske musehånd kunne næsten ikke komme hurtigt nok ned og klikke på installationen..!



Det var en vigtig opdatering, som havde til formål at undersøge, om min MS-Office var ægte eller piratsoftware....... :?
Jarlen
Indlæg: 834
Tilmeldt: 1. jun 2008, 18:23
IRC nickname: Jarlen
Geografisk sted: København

Re: En vigtig XP-opdatering

Indlæg af Jarlen »

Ha, ja så er man glad og tilfreds når man kommer tilbage til sin Ubuntuinstallation og ikke længere skal bekymre sig over den slags snavs... og man skal slet ikke bekymre sig om at ens OS-leverandør tvinger spyware på sin computer for at kunne checke lovligheden ;)
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt :-)
Jakob77
Indlæg: 889
Tilmeldt: 19. dec 2008, 15:52
IRC nickname: Jakob77

Re: En vigtig XP-opdatering

Indlæg af Jakob77 »

Hvis de måler på anvendelsen af de forskellige programmer, så kan det godt være, at de har fået lidt stof til eftertanke, da de opdagede, at MS-Office og FrontPage næsten ikke bliver brugt, hvorimod OpenOffice jævnligt bliver brugt til hjemmesideredigering. :wink:
wappa
Indlæg: 137
Tilmeldt: 30. okt 2007, 11:24

Re: En vigtig XP-opdatering

Indlæg af wappa »

Jakob77 skrev:Hvis de måler på anvendelsen af de forskellige programmer, så kan det godt være, at de har fået lidt stof til eftertanke, da de opdagede, at MS-Office og FrontPage næsten ikke bliver brugt, hvorimod OpenOffice jævnligt bliver brugt til hjemmesideredigering. :wink:


Du har vakt min nysgerrighed hvad hedder dette program til at redigere sin hjemmeside ?
Ubuntu sparker røv ....