jeg så på Skype's hjemmeside at man kunne hente en version til Ubuntu men hvordan er skype på Ubuntu kan man bruge det fint til Windows bruger både med cam og tale
jeg har nemlig forsøgt med aMSN-MSN med cam der er mange MSN versioner hvor du ikke kan bruge cam fra aMSN-MSN og omvendt
Skype i Ubuntu
-
- Geografisk sted: Hedensted
Skype i Ubuntu
Med venlig hilsen
Darmann
Darmann
-
Re: Skype i Ubuntu
sagtens.
skype til ubuntu er i de restrictive multimmedia apt-kilder så du kan bare skrive sudo apt-get install skype så installeres det. mediubuntu skal være tilføjet din /etc/apt/source.list ligeså vel som de skal for at hente media codecs flash osv osv. jeg går udfra du allerede har fået den tilføjet.
skype til ubuntu er i de restrictive multimmedia apt-kilder så du kan bare skrive sudo apt-get install skype så installeres det. mediubuntu skal være tilføjet din /etc/apt/source.list ligeså vel som de skal for at hente media codecs flash osv osv. jeg går udfra du allerede har fået den tilføjet.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl
Kode: Vælg alt
#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Jeg har kun prøvet det med tale, men da virkede det umiddelbart okay, synes jeg.
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
-
for lige at tilføje lidt mere så kan jeg sige jeg snakker kun med min bror over skype og jeg har brugt min asus eeepc til det med webcam. den her asus var for lille så jeg har købt en ordentlig bærbar og installeret skype i den også. min bror har både windows og ubuntu i dual boot og det går fint igennem på begge systemer.
jeg synes at webcamera er nemmest at finde med det program der hedder cheese og jeg mener egentligt man skal have nogen af de restrictive gstreamer plugins installeret for det virker. dog så burde skype vel egentlig selv kunne finde et webcamera hvis der er et tilsluttet der virker eller er indbygget men jeg har aldrig prøvet at rode særlig meget med det og jeg har cheese installeret til at tage billeder og video med alligevel.
jeg synes at webcamera er nemmest at finde med det program der hedder cheese og jeg mener egentligt man skal have nogen af de restrictive gstreamer plugins installeret for det virker. dog så burde skype vel egentlig selv kunne finde et webcamera hvis der er et tilsluttet der virker eller er indbygget men jeg har aldrig prøvet at rode særlig meget med det og jeg har cheese installeret til at tage billeder og video med alligevel.
har grå stær. forklare mine (ofte) stavefejl
Kode: Vælg alt
#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}