Hej!
Jeg har lige opdateret mit ubuntu til 9.04.
Men efter jeg har gjort det; når jeg boot'er min computer siger den, noget med mit grafikkort.
Har prøvet: system > adminstration > Hardwaredrivere: og der står: ATI Fire GL - Denne driver er aktiveret og anvendes lige nu.
Men kan stadig ikke åbne noget spil?
Det virker som om, at mit gamle grafikkort er blevet erstatet med et 2D grafikkort.
Og, da jeg installeret det nye ubuntu fik jeg nogen muligheder om at erstate nogen pakker, og der sagde jeg ja? s:
Hjælp til grafikkort
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Re: Hjælp til grafikkort
Husk det er kun en alfa og der kan derfor være ting der ikke virker endnu.Bligi skrev:Hej!
Jeg har lige opdateret mit ubuntu til 9.04.
Men efter jeg har gjort det; når jeg boot'er min computer siger den, noget med mit grafikkort.
Har prøvet: system > adminstration > Hardwaredrivere: og der står: ATI Fire GL - Denne driver er aktiveret og anvendes lige nu.
Men kan stadig ikke åbne noget spil?
Det virker som om, at mit gamle grafikkort er blevet erstatet med et 2D grafikkort.
Og, da jeg installeret det nye ubuntu fik jeg nogen muligheder om at erstate nogen pakker, og der sagde jeg ja? s:
stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
-
- IRC nickname: Bligi
men hvordan kan jeg skifte tilbage så?
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Kan du kun ved at gemme dit /home (husk at få skjulte filer med, tryk crtl+H for at se dem)på en ekstern disk, og så geninstallere 8.10.Bligi skrev:men hvordan kan jeg skifte tilbage så?
Har du dit /home liggende på et seperat /home skal du huske at lave den rigtige partionering ved installation og med samme brugernavn og kode.
Stra
stra